افتتاح موزه تاریخ‌ جنگ‌جهانی دوم در لاهیجان با حضور طالبیان


در ادامه رونمایی از پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، موزه تاریخ جنگ‌جهانی دوم در شهرستان لاهیجان افتتاح شد....

افتتاح موزه تاریخ‌ جنگ‌جهانی دوم در لاهیجان با حضور طالبیان

در ادامه رونمایی از پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، موزه تاریخ جنگ‌جهانی دوم در شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، موزه تاریخ جنگ جهانی دوم که با همت یکی از علاقه‌مندان به این حوزه تأسیس شده است، در شهرستان لاهیجان و با حضور محمدحسن طالبیان، معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بیژن عباسی، معاون پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مسعود حلاج‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان، به بهره‌برداری رسید.

محمدحسن طالبیان در مراسم افتتاح این موزه با تجلیل از اقدامات ارزشمند انجام شده در توسعه زیرساخت‌های حراست و معرفی مؤثر میراث‌فرهنگی استان گیلان در طی سال گذشته گفت: «دوره تاریخ جنگ‌ جهانی دوم به لحاظ تسلسل اتفاقات تاریخی و مفاهیم انسانی از جمله دوره‌های تاریخی مهم معاصر به حساب می‌آید و افتتاح این موزه می‌تواند نقشی ارزشمند در انتقال مفاهیم و روایت صحیح از این دوره به نسل‌های بعدی ایفا کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق