مردم نباید از حق انتخاب خود بگذرند


مردم نباید از حق انتخاب خود بگذرند

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات حق مردم است بر لزوم برگزاری انتخاباتی در فضای آرام و حضور قوی مردم پای صندوق های رای تاکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین سیاسی عبادی نماز جمعه رشت اظهار داشت : مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد.
وی، با اشاره به در پیش بودن تابستان و گرم شدن هوا، از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرها و بویژه سواحل استان خواست، مقابله با بدحجابی و بی حجابی را عاقلانه و دلسوزانه در اولویت قرار دهند چرا که بدحجابی و بی حجابی به مثابه دهن کجی به مومنان است.
خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به قدمت تحریم ایران از سوی آمریکا اشاره و یادآوری کرد: اینها نه تنها با ملت ایران بلکه با هیچ ملتی سازش ندارند .
آیت الله فلاحتی افزود: طی گذر سال ها به این نتیجه رسیده ایم که گفتمان با آمریکا و اروپا پاسخ نمی دهد بلکه این حضور قدرتمند در میدان است که دولت های زر و زور را سر جای خود می نشاند.
وی با طرح این مساله که نمی دانیم چرا نشست برجامی در برلین تاخیر افتاده است متذکر شد: اروپایی ها از خود اختیار ندارند و آمریکا افکار خود را تلقین می کند؛آمریکایی ها در پی تعلیق هستند و باید مراقبت کرد به کژراهه نرویم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر در خاطره مردم ایران همیشه زنده است و از اذهان مردم ما محو نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جریان مقاومت بیان کرد: آنچه امروز در فلسطین رخ داده پیوستگی و وحدت است و اسرائیل در موضع ضعف تمام عیار قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد