پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟


اگربه فکر خرید لوازم آرایش هستید یا میخواهید یک پک تمام عیار و کامل لوازم آرایشی بخرید یا هدیه دهید، ابتدا باید به خوبی بدانید که پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟ و باید سراغ خریداری چه لوازم آرایشی بروید. همچنین در این مقاله به مهمترین نکاتی که در هنگام خرید پک لوازم آرایشی باید … نوشته پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟ اولین بار در پورتال جامع...

اگربه فکر خرید لوازم آرایش هستید یا میخواهید یک پک تمام عیار و کامل لوازم آرایشی بخرید یا هدیه دهید، ابتدا باید به خوبی بدانید که پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟ و باید سراغ خریداری چه لوازم آرایشی بروید. همچنین در این مقاله به مهمترین نکاتی که در هنگام خرید پک لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید نیز میپردازیم.

پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

پک لوازم آرایشی چیست؟

پس از تصمیم برای خرید لوازم آرایشی پک لوازم آرایش به کیف یا جعبه ای میگویند که در آن تمامی لوازمی که برای آرایش نیاز است وجود داشته باشد. اغلب پک های هدیه لوازم آرایش از یک یا دو برند یکسان هستند؛ اما اگر میخواهید برای خودتان لوازم آرایشی بخرید، میتوانید سراغ بهترین لوازم آرایشی برندهای مختلف بروید.

پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

لیست لوازم آرایشی زیرساز میکاپ

زیبایی و کیفیت میکاپ، تا حد بسیار زیادی به زیرسازی آن بستگی دارد. اگر پایه یا بیس آرایشتان خوب نباشد، یا نتیجه خوبی نخواهید گرفت و یا آرایشتان خیلی زود پخش میشود.

مرطوب کننده

قبل از هر آرایشی باید سراغ مرطوب کننده بروید،مرطوب کننده باعث میشود رطوبت کافی به پوست برسد و پوست شاداب تر و زیباتر شود. همچنین از پخش شدن میکاپ نیز جلوگیزی میشود.

پرایمر

کاربرد پرایمریکدست کردن سطح پوست، پوشش منافذ باز و افزایش ماندگاری آرایش روی پوست است. هر آرایش خوبی نیاز به پرایمر دارد.

کانسیلر

برای پوششدهی جوش‌ها، لک‌ها و تیرگی های زیر چشم، کانسیلرلوازم آرایشی است که هرگز نباید آن را فراموش کنید. کانسیلر‌ها رنگ های مختلفی دارند، توصیه من به شما داشتن حداقل دو رنگ کانسیلر با تناز کمی زرد و کمی سفید است.

پالت کانتور

برای زاویه سازی و کانتور صورت، باید حتما یک پالت کانتور داشته باشید. با این پالت و اطلاع از اصول اولیه کانتور صورت میتوانید بینی قلمی تر و صورت خوش فرم‌تری داشته باشید.

کرم پودر

بعد از کرم کانسیلر برای زیرسازی مناسب پوست باید از کرم پودر استفاده کنید. کرم پودر را بر اساس تناژ و جنس پوست خود انتخاب کنید. مراقب باشید که اگر پوست چربی دارید باید حتما از کرم پودر مخصوص پوست چرب و بدون چربی استفاده کنید، در غیر این صورت نه تنها جوش میزنید، بلکه آرایشتان ماندگاری کمتری خواهد داشت.

پنکیک

بهترین پیشنهاد برای مات کردن و یا یکدست کردن زیرسازی میکاپ، استفاده از پنکیکمناسب است.

لیست لوازم آرایشی مخصوص آرایش چشم

آرایش چشم مناسب، میتواند زیبایی شما را چندین برابر کند. در هیچ آرایشی، هرگز از آرایش چشم غافل نشوید.

پرایمر چشم

پرایمر چشمبا پرایمر صورت متفاوت است. برای ماندگاری بیشتر سایه چشم و همچنین آبرسانی به اطراف چشم، قبل از سایه حتما از پرایمر چشم استفاده کنید.

کانسیلر چشم

کانسیلر چشم، یک لایه روی پرایمر است که کمک میکند پیگمن‌های سایه چشم بیشتر جلوه کنند و بتوانید سایه‌های طیفی زیبایی بزنید.

فر مژه

برای فرمدهی به مژه و بلند کردن آن فرمژهجزء جدایی ناپذیر هر پک آرایشی است.

خط چشم

اگر از طرفداران خط چشم باشید خوب میدانید که انواع مختلف خط چشم، چطور در تغییر حالت چشم‌ها، سرحال کردن صورت شما و… موثرند. در پک لوازم آرایشی خود حداقل یک خط چشم مشکی داشته باشید.

ماسکارا یا ریمل چشم

ریمل ها انواع بسیار زیادی دارند، بعضی از آن ها با خرده مژه، حجم مژه را افزایش میدهند و برخی دیگر با براش خاص خودشان، مژه ها را بلند تر و زیباتر نشان میدهند. حتما بر اساس پری و بلندی مژه هایتان، یک ریمل یا ماسکارا در کیف لوازم آرایشی خود جای دهید.

پالت سایه چشم

طرفدار سایه چشم لایت هستید یا اسموکی؟ در هرحال نیاز دارید که یکپالت سایه چشم، متشکل از رنگ های محبوب و مورد استفاده‌تان را در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید.

مژه مصنوعی و چسب مژه

اگر پک لوازم آرایشی حرفه‌ای میچینید، از مژه مصنوعی و چسب مخصوص آن غافل نشوید. آرایش‌ با استفاده از مژه مصنوعی باشکوه تر و زیباتر دیده خواهد شد..

لیست لوازم آرایشی مخصوص آرایش ابرو

ابروها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند، اگر بهترین آرایش چشم را داشته باشید اما ابروهایتان نا مرتب یا خالی باشد، زیبایی آرایش چشمتان هرگز به نظر نخواهد رسید.

مداد ابرو

استفاده از مداد ابرو، برای پر کردن نواحی کم پشت ابرو، بسیار مهم است. سعی کنید مداد ابرویی انتخاب کنید که نه چرب باشد نه خیلی خشک تا بتوانید ابروهایتان را هاشور بزنید و پخش نشود.

ژل ابرو یا صابون ابرو

اگر طرفدار ابروهای هاشوری هستید، صابون ابرویا ژل ابرو میتواند به تثبیت حالت ابروهایتان کمک کند. حتما جایی برای آن در کیف لوازم آرایشی تان در نظر بگیرید.

ریمل ابرو

ریمل ابرو علاوه بر پر کردن ابروها به تثبیت حالت آن نیز کمک میکند. همچنین با کمک ریمل ابرو تارهای نازک ابرو شما، ضخیم تر شده و ابرو زیباتر میشود.

سایه ابرو

اگر فقط کمی ابروهایتان خالی است و میخواهید این قسمت را پر کنید، میتوانید از سایه ابرواستفاده کنید. سایه ابرو جلوی مشخص شدن نواحی خالی ابرو را میگیرد.

لیست لوازم آرایشی مخصوص آرایش لب

آرایش لب همان چیزی است که اگر از آن غافل شوید، انگار که هرگز آرایش نکرده اید!

بالم لب

فقط صورتتان نیست که نیاز به مرطوب کننده دارد. لبتان نیز باید رطوبت‌رسانی شود تا رژ لب روی آن به خوبی جلوه کند. حتما قبل از هرکاری از بالم لباستفاده کنید.

پرایمر لب

لب هم مثل چشم و صورت، نیاز به لوازم آرایشی دارد که زیبایی آرایش لب را بیشتر کرده و به ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کند. پس پرایمر لب از واجبات لوازم آرایشی مخصوص آرایش لب است.

رژلب

رژلب‌ها انواع مختلفی دارند، بهتر است در پک لوازم آرایشی خود حداقل دو رنگ رژلب مات، رژلب براق، رژ لب مایعو رژلب جامد داشته باشید. با این پک کامل، احتمالا مناسب هر آرایشی، رژلب مناسب دارید.

برق لب

امسال لب‌های براق طرفداران زیادی پیدا کرده، برق لب را در پک لوازم آرایشی همراه خود داشته باشید تا بتوانید رژلب های ماتتان را نیز براق کنید.

خط لب یا مداد لب

مداد لب میتواند بعنوان مشخص کردن کادر لب یا زیرسازی آرایش لب، یکی از بهترین لوازم آرایشی باشد که نیازش دارید.

لیست لوازم آرایشی مخصوص گونه

آرایش گونه شما را شاداب‌تر و سرحال‌تر میکند. هرگز فرصت را برای آرایش گونه‌ها ازدست ندهید.

رژگونه

رژگونه در رنگ ها و انواع مختلف وجود دارد، رژگونه صورتی، قهوه‌ای، طلایی یا… مناسب سبک میکاپتان یک پالت رژگونه برای پک آرایشی خود درنظر داشته باشید. همچنین رژگونه‌ها سه نوع پودری، ماتیکی و مایع دارند، بهتر است سراغ رژگونه پودری بروید که استفاده از ان، از همه آسانتر است.

نکته

برای استفاده از تمامی این لوازم آرایش نیاز به یک ست براش یا اسفنج آرایشی دارید، در پک لوازم آرایشی تان فراموشش نکنید. .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام