100 ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خرداد در خاش برگزار می‌شود


100 ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خرداد در خاش برگزار می‌شود

زاهدان-ایرنا- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش گفت: افزون بر یکصد عنوان ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مخلتف این شهرستان اجرا می‌شود.

علی سعدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره دفاع مقدس در فضا و بستر حقیقی و مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بیان خاطرات جنگ و عرصه دفاع و فرهنگ ایثار و شهادت از سوی رزمندگان و فرماندهان و برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم از مهم‌ترین برنامه‌های گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در خاش است.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی خدمات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به اسلام و میهن و ملت سربلند ایران و انتقال ارزشهای دفاع مقدس از اهداف مهم پاسداشت آن دوران پر افتخار و عزت است.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش ادامه داد: شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ولایت مداری، شجاعت و عزت و کرامت از مرزهای اسلام و میهن صیانت کردند و هم‌اینک نیز با گذشت چند دهه از آن دوران شاهد جاودانگی یاد و نام آنان در عرصه داخلی و خارجی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دشوار کرونایی ویژه برنامه‌های پاسداشت حماسه سوم خرداد در بستر فضای مجازی و نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تجمعات برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403