راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا


راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

در زندگی امروز حضور دوربین های مداربسته به عنوان یکی از ضروریات می باشد و می تواند در برقراری امنیت بیشتر محیط پیرامون ما را یاری سازد و جزئیات اتفاقات محیط را ارائه نماید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فراگستر، با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای کاربران، شرکت های دوربین مداربسته برای هر کاربردی محصولات متنوع و مناسبی را ارائه کرده اند، یکی از این نیازها کنترل تردد خودروها و ثبت اطلاعات آن ها در هنگام تردد در پارکینگ های عمومی، ادارات، بیمارستان ها، محیط های تفریحی، منازل، جاده ها، تقاطع ها و ... می باشد. شما می توانید با خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، تردد خودروها ( تعداد دفعات تردد، ساعت و تاریخ تردد )، رنگ خودرو، نوع خودرو، اطلاعات پلاک ها و ... را به شما ارائه نماید. در ادامه نکات مهمی را در انتخاب و خرید این دوربین ارائه خواهیم کرد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا


دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، چه کاربردی دارد؟

قابلیت پلاک خوانی یا ANPR (Automatic Number Plate Recognition) ، امکاناتی چون تشخیص، اسکن و شناسایی پلاک را فراهم می آورد. شما می توانید با نصب دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، در شرایط و ارتفاع مناسب به این قابلیت دست یابید.

یکی از دوربین های معروف و محبوب در این صنعت، دوربین ITC-237 می باشد که امکان ارائه تصاویر با وضوح و رزولوشن 2MP را ارائه می سازد. لنز موتورایز این دوربین امکان زوم بر محدوده پلاک را مهیا می سازد و فرآیند پلاک خوانی (حتی پلاک فارسی) را تسریع می بخشد. امکان تعیین لیست های سیاه و سفید در دوربین ITC-237، وجود دارد که بر مبنای آن درب ورودی پارکینگ و یا راهبند کنترل شود. شما می توانید پلاک هایی را در لیست سفید به عنوان پلاک های مجاز قرار دهید تا راهبند بر آن مبنا اجازه ورود به خودروها داده شود و یا پلاک های غیرمجاز در لیست سیاه قرار گیرند تا در صورت تشخیص دوربین، اعلانات لازم از طریق خروجی آلارم دوربین داده شود و یا اجازه ورود به پارکینگ داده نشود.

راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

امکان گزارش گیری دقیق و سریع در این نوع دوربین، می تواند مراجع قضایی را در جستجو و شناسایی مجرمین یاری سازد و یا می توان پلاک های غیر مجاز را در آن لیست قرار داد تا اعلانات لازم را ارسال نماید.

این دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، در مقابل گرد و غبار، رطوبت، باران و برف و همچنین ضربات خارجی بسیار مقاوم است و یک انتخاب خوب برای پروژه هایی که نیاز به کنترل دقیق تردد خودروها می باشد، است. این دوربین، همچنین از حافظه داخلی (Micro SD Card 64GB) پشتیبانی می کند که این امکان را فراهم می سازد تا دوربین به صورت مجزا بدون نیاز به دستگاه ذخیره ساز، فرآیند ارائه و ذخیره سازی تصاویر را انجام دهد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک، فیلم ها و آموزش های مرتبط با این دوربین را مشاهده نمایید.

نصب دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، در چه اماکنی ضرورت دارد؟

نصب دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، در پارکینگ های محیط های پر ترددی چون ادارات، مراکز تجاری، بیمارستان ها، منازل و ... ضرورت دارد. همچنین می توان این دوربین را در ورودی یک پارکینگ عمومی قرار داد، تا زمان ورود و خروجی خودروها را ثبت کند و فرآیند کنترل تردد را برای اپراتور موجود در پارکینگ تسهیل بخشد.

چه شرایطی برای نصب دوربین مداربسته پلاک خوان لازم است؟

یکی از شرایط بسیار مهم برای پلاک خوانی ارتفاع نصب، فاصله دوربین تا سوژه، زاویه قرار گیری دوربین، شرایط نوری و قابلیت ضروری دوربین چون HLC، سرعت شاتر، رزولوشن بالا، فریم ریت، استارلایت و ... می باشد. بهترین حالت ممکن برای پلاک خوانی، تامین نوری محیط به شرطی که مانع دید دوربین نشود (به اصطلاحی دید دوربین کور نشود)، می باشد. در برخی از موارد می توان از دوربین های معمول که دارای قابلیت شناسایی پلاک نیستند اما امکانات و شرایط لازم را برای نمایش پلاک دارند، استفاده نمود و لزومی به خرید دوربین مداربسته پلاک خوان نیست.

راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

حال این سوال مطرح می شود که HLC چیست و دارای چه قابلیت هایی می باشد ؟

HLC، مخفف Highlight compensation و یکی از مکانیزم های بهبود تصاویر در شرایط نوری نامناسب است. عملکرد این قابلیت به این صورت است که اگر در محیط هر گونه منبع نوری چون: چراغ اتومبیل وجود داشته باشد، نورهای اضافی به حد متعادل می رسند تا پلاک به صورت واضح نشان داده شود.

از کجا می توان دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا را تهیه کرد؟

محصولات داهوا، توسط شرکت های مختلف در ایران به فروش می رسند. بنابراین توصیه می گردد که محصول با اصالت و گارانتی را تهیه نمایید. شرکت فراگستر الکترونیک معتبرترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات داهوا در ایران می باشد و تمام محصولات داهوا خود را با خدمات گارانتی 25 ماه ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک، قسمت امور نمایندگان و یا تماس با شماره 02153862 از نزدیک ترین نمایندگی در شهر خود مطلع شوید.

کلام آخر در خصوص راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

همانطور که شرح دادیم دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا، می تواند تمام امکانات لازم برای آنالیز و تردد خودروها را برای شما فراهم سازد و دوربین ITC-237 داهوا به عنوان یک دوربین پلاک خوان پارکینگی در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان