تمدید حضور مشمولان بیماری قلبی و ریوی تا یک دوره


تمدید حضور مشمولان بیماری قلبی و ریوی تا یک دوره

رئیس پلیس وظیفه عمومی انتظامی استان اردبیل گفت: مشمولان اعزام به خدمت که دارای بیماری قلبی و ریوی هستند با توجه به شرایط کرونایی اعزام آنها یک دوره تمدید می شود.

یعقوب حقی در جلسه هماهنگی اعزام مشمولان نظام وظیفه در اردبیل اظهار کرد: روز شنبه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت باید در محل مورد نظر حاضر بوده تا به دوره خدمت ضرورت اعزام شوند.

وی تصریح کرد: این مشمولان باید با در دست داشتن کارت شناسایی، برگه اعزام و همچنین دفترچه واکسیناسیون در مراکز اعزام نیرو به دوره ضرورت حاضر شده تا به مناطق مورد نظر برای آموزش عزیمت کنند.

رئیس پلیس وظیفه عمومی انتظامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی از سال گذشته بخش عمده ای از خدمات ارائه شده معاونت نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی و انتظامی و بستر فضای مجازی ارائه می شود تا شاهد شیوع کرونا به دنبال افزایش مراجعات نباشیم.

حقی اعزام مشمولان با مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم را شنبه یکم خردادماه اعلام کرد و افزود: بهتر است مشمولان با مراجعه به دفاتر پلیس +10 پرینت برگه اعزام خود را دریافت کرده و در روز مقرر در محل اعزام به مسئولان تحویل دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت مشمولانی که دچار بیماری زمینه ای به ویژه قلبی، عروقی، ریوی و یا سایر بیماری های حاد هستند، می توانند با ارائه مدارک پزشکی به مدت یک دوره اعزام خود را تمدید و در تاریخ جدید آماده اعزام به خدمت سربازی باشند.

رئیس پلیس وظیفه عمومی انتظامی استان اردبیل از خانواده ها خواست تا به دور از حضور در محل اعزام از تجمع خوداری کرده و امکان اعزام مشمولان را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهیا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی