انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی بانک کشاورزی


انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی بانک کشاورزی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی اکبر کاظمی را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل این بانک منصوب کرد.

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی بانک کشاورزی

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسمی که روز شنبه اول خرداد سال جاری با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، مدیران امور و کارشناسان روابط عمومی این بانک برگزار شد، خدارحمی ضمن قدردانی از تلاش های صدرالدین کاظمی ، حکم انتصاب اکبر کاظمی را ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در این جلسه بر نقش کلیدی نظام بانکی در پیشبرد سیاست های اقتصادی کشور و جایگاه حساس و کارکرد اساسی روابط عمومی در نیل به اهداف بانک از طریق ساماندهی ارتباط درون و برون سازمانی تاکید کرد و اظهار داشت: تمام بخش های بانک باید کارکرد روابط عمومی داشته باشند زیرا عملکرد و نحوه مواجهه آنان با مشکلات مشتریان، بر چهره ی بانک تاثیر مستقیم دارد.

وی افزود: به موازات تحولات جهانی، پیشرفت علم و فناوری، گوناگونی خدمات و محصولات، انتظارات فزاینده و متنوع جامعه و مطالبه گری نسل جوان و آگاه جامعه، روابط عمومی باید در صف مقدم حرکت بانک ، آگاه و مطلع از رویدادهای بانک در تمام سطوح، پیش رونده و پیشرو باشد.

خدارحمی خاطرنشان کرد: پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیر بانک کشاورزی از جمله تجهیز 1600 هزار میلیارد ریال منابع بانکی ، مسئولیت خطیر ما در حوزه روابط عمومی را گوشزد می کند.

در پایان این مراسم، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های صدر الدین کاظمی و ارج نهادن به موفقیت های روابط عمومی بانک در زمان ریاست وی، برای اکبر کاظمی در انجام این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات