80 موکب در استان قزوین به ثبت رسیده است


80 موکب در استان قزوین به ثبت رسیده است

قزوین - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت:  80 موکب در این استان به ثبت رسیده است که 20 موکب به صورت خاص خدمت رسانی می کرده اند و حضور و فعالیت های چشمگیری را در طول سالیان گذشته انجام داده اند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی طاهرخانی روز شنبه در همایش مدیران اجرایی مواکب استان قزوین اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی با تصمیم و تدبیر خود اقدام به بازسازی عتبات عالیات کرد و امروز برکات این اقدام ارزشمند را در مراسم میلیونی پیاده روی اربعین بیش از هر زمان دیگری درک می کنیم.
وی افزود: شهید حجت اسدی، سعید خورشیدی و لیلا امیری جزو خدمت گذاران و موکب داران استان قزوین بودند که متاسفانه امروز در جمع موکب داران نیستند و امیدواریم با امام حسین(ع) محشور شده باشند.
طاهرخانی اضافه کرد: در سال گذشته موکب ها فعالیت های خود را به سمت نهضت مواسات و رزمایش کمک مومنانه هدایت کردند و در این زمینه فعالیت های چشمگیری را انجام دادند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار داشت: در زمینه محرومیت زدایی، خدمات بهداشتی و عمرانی فعالیت های زیادی را انجام داده و حتی برخی از موکب ها در فعالیت های برون استانی هم شرکت کرده و در آنجا خدمات گسترده ای را انجام دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی