فراندو: بازی دو بازیکن پرسپولیس را پسندیدم


فراندو: بازی دو بازیکن پرسپولیس را پسندیدم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال اف‌سی گوای هند اعتقاد دارد که پرسپولیس جزو شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق شد با کسب پنج پیروزی و یک تساوی به عنوان صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود که در دو بازی اف‌سی گوا هند، میزبان این مسابقات متمرکز را با نتایج 2 بر یک و 4 بر صفر شکست داد. این اولین حضور یک تیم هندی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که شاگردان خوان فراندو با کسب سه تساوی و سه شکست از راهیابی به دور بعد رقابت‌ها بازماند.

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی اف‌سی‌ گوا هند درباره تقابل تیمش با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

پیش از آغاز مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که اف‌سی گوا بتواند برای رقبای خود دردسرساز شود اما تیم شما شخصیت خود را نشان داد و نماینده شایسته‌ای برای هند بود. شاید اگر کمی شانس با شما یار بود و تجربه بیشتری داشتید، می‌توانستید به مرحله حذفی این رقابت‌ها برسید...

با حرف‌های شما موافق هستم. تجربه یک سرمایه محسوب می‌شود، بنابراین حضور در لیگ قهرمانان آسیا آن هم به عنوان اولین باشگاه هندی در این رقابت‌ها کار سختی بود به خصوص برای راهیابی به مرحله بعد. در حال حاضر سوپرلیگ هند (ISL) به اندازه دیگر لیگ‌های آسیایی رقابتی نیست. با این حال ما در اف‌سی گوا بسیار سخت و حرفه‌ای کار کردیم تا به سطح دیگر تیم‌های گروه‌مان یعنی پرسپولیس، الریان و الوحده برسیم. بازی مقابل این تیم‌ها تجربه فوق‌العاده‌ای نه‌تنها برای بازیکنان ما، بلکه تجربه‌ای فوق‌العاده برای کادرفنی و تمامی هواداران فوتبال هند بود. بازی مقابل چند تیم از بهترین تیم‌های آسیا، بهترین راه برای خارج شدن از منطقه آرامش و تقویت یادگیری است.

بیشتر بخوانید:

میزان کمک مالی هواداران پرسپولیس اعلام شد

پرسپولیس را چطور دیدید؟ آنها در سه سال گذشته دو بار موفق شده‌اند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند. فکر می‌کنید پرسپولیس امسال هم بتواند به فینال این مسابقات راه پیدا کند؟

فکر می‌کنم پرسپولیس تیمی بسیار منسجم و مستحکم است. تمامی بازیکنان این تیم به لحاظ تکنیکی فوق‌العاده هستند. آنها برنامه‌های تاکتیکی خود را در حمله و همچنین در فاز دفاعی سازماندهی و آنها را تا حد کمال دنبال می‌کنند. از دید من پرسپولیس کاندیدای خوبی برای رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی است.

از دید شما کدام تیم شایستگی قهرمانی در منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال این رقابت‌ها را دارد؟

پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست، چون بازیکنان واقعاً باکیفیتی دارد. آنها ایده‌های تاکتیکی روشن، مهارت‌های فردی لازم و البته تجربه حضور در این تورنمنت را دارند.

عملکرد کدام بازیکن پرسپولیس را در مرحله گروهی پسندید؟

با شنیدن این سؤال بلافاصله نام سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر به ذهنم خطور می‌کند. آنها تنها نام دو بازیکن از یک تیم پر از بازیکنان باکیفیت هستند که به عنوان یک تیم متحد در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند. هر موقع که پرسپولیس دست به تعویض زد، عملکرد تیم دستخوش تغییر نشد و در همان سطح بالا باقی ماند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر