خاموشی‌های تهران برای «هرمان» دردسرساز شد/ یک تجربه متفاوت


خاموشی‌های تهران برای «هرمان» دردسرساز شد/ یک تجربه متفاوت

علیرضا برازنده که به‌تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «هرمان» به کارگردانی علی بهراد را به پایان رسانده است، این فیلم اپیزودیک را تجربه‌ای تازه در سال‌های فعالیت خود می‌داند.

علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «هرمان» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اساساً کار کردن با کارگردان‌هایی که نخستین تجربه‌هایشان را در سینما پشت سر می‌گذارند، همیشه برای من جالب و چالش برانگیز بوده و هست. علی بهراد هم از جمله کارگردان‌هایی است که فیلمش برای من نکات قابل توجهی داشت. از قصه‌ای که بسیار متفاوت است تا فیلمبرداری در شب و ماشین و در حال حرکت که برای من تجربه خوشایندی بود.

وی بیان کرد: همکاری خوبی بین بازیگران و دوستان پشت صحنه در این فیلم اتفاق افتاد و لیلا حاتمی و مهرداد صدقیان با توجه به حضورشان در صحنه‌هایی که فیلمبرداری بسیار سخت بود، همراهی خوبی با ما داشتند و در نهایت با ابزاری که برای فیلمبرداری این فیلم ساخته شد و چالش‌هایی که برای فضاسازی مدام با آنها رو به رو بودیم از نتیجه کار راضی هستم.

برازنده در پایان گفت: یکی از چالش‌های اساسی این فیلم حین فیلمبرداری، همزمانی آن با خاموشی‌های وقت و بی وقت تهران بود و بسیاری از خیابان‌هایی که برای فیلمبرداری از پیش مشخص شده بود، گاهی تاریکی مطلق بود و در چنین شرایطی باید چراغ‌ها ساخته و باید برای رسیدن با باورپذیری صحنه تجهیزات اضافه می‌شد. البته که چالش‌هایی از این دست در کار ما تازگی ندارد.


علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «هرمان» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اساساً کار کردن با کارگردان‌هایی که نخستین تجربه‌هایشان را در سینما پشت سر می‌گذارند، همیشه برای من جالب و چالش برانگیز بوده و هست. علی بهراد هم از جمله کارگردان‌هایی است که فیلمش برای من نکات قابل توجهی داشت. از قصه‌ای که بسیار متفاوت است تا فیلمبرداری در شب و ماشین و در حال حرکت که برای من تجربه خوشایندی بود.

وی بیان کرد: همکاری خوبی بین بازیگران و دوستان پشت صحنه در این فیلم اتفاق افتاد و لیلا حاتمی و مهرداد صدقیان با توجه به حضورشان در صحنه‌هایی که فیلمبرداری بسیار سخت بود، همراهی خوبی با ما داشتند و در نهایت با ابزاری که برای فیلمبرداری این فیلم ساخته شد و چالش‌هایی که برای فضاسازی مدام با آنها رو به رو بودیم از نتیجه کار راضی هستم.

برازنده در پایان گفت: یکی از چالش‌های اساسی این فیلم حین فیلمبرداری، همزمانی آن با خاموشی‌های وقت و بی وقت تهران بود و بسیاری از خیابان‌هایی که برای فیلمبرداری از پیش مشخص شده بود، گاهی تاریکی مطلق بود و در چنین شرایطی باید چراغ‌ها ساخته و باید برای رسیدن با باورپذیری صحنه تجهیزات اضافه می‌شد. البته که چالش‌هایی از این دست در کار ما تازگی ندارد.

کد خبر 5217026


تبليغ

بيشترين بازديد امروز در گروه فرهنگی و هنری


کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location