90 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات سمنان پرداخت می‌شود


90 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات سمنان پرداخت می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: پرداخت تسهیلات به شرکت‌ها و فعالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به میزان 90 میلیارد ریال تایید شد.

به گزارش ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز یکشنبه در نشست کارگروه اعطای بسته تسهیلات حمایتی به فعالان حوره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان افزود این تسهیلات کم‌بهره به ۶ شرکت متقاضی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال در این استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به موافقت با پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره‌شده به شرکت ها و فعالان حوزه فاوا استان ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه و ارتقای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، توسعه اشتغال‌آفرینی، تسهیلات ویژه ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

وی بیان کرد: از تعداد ۶ طرح متقاضی، ۳ طرح در بخش شرکت های غیرنوپا و ۳ طرح در بخش کسب و کارهای پلتفرمی مورد بررسی قرار گرفت و با پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها موافقت شد.

وی با اشاره به استقبال جوانان از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات، افزود: با ارائه تسهیلات کم بهره می توان کسب و کارهای جدید و اشتغال پایدار در استان ایجاد کرد و از این طریق اثرات مثبتی در رشد اقتصادی استان به وجود آورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: تسهیلات نقدی و غیرنقدی از طریق سامانه های ایران کارفا، ایران‌نوآفرین و با انعقاد تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و پست بانک به کسب و کارهای واجد شرایط پرداخت می شود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به پایگاه توان آفرین به نشانی اینترنتیtavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403