فرماندار: ١٧ مرکز برای تزریق واکسن کرونا در سنقر و کلیایی دایر شده است


فرماندار: ١٧ مرکز برای تزریق واکسن کرونا در سنقر و کلیایی دایر شده است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقر و کلیایی گفت: به منظور اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص تزریق گسترده واکسن در سطح شهرستان ١6 مرکز و پایگاه و یک مرکز تجمیعی برای این امر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» روز یکشنبه در بازدید از مرکز تجمیعی تزریق واکسن در شهر سنقر گفت: در این مرکز ١٠ تیم تخصصی کادر درمان مستقر هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و ۴۶۴ دوز واکسن وارد شهرستان شده و به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی با بیان اینکه روند مبتلایان در شهرستان کاهشی است، افزود: با وجود نزولی بودن روند اما همچنان شرایط بسیار شکننده است و حفظ و بهتر شدن شرایط نیازمند تداوم همکاری و رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را دارد.

بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی در حال انجام است.

دکتر «غلامرضا ایمانی» پیش‌تر در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته بود: در اجرای واکسیناسیون کرونا جز هشت استان برتر کشور هستیم.

ایمانی یادآور شد: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات تامین شده است.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر