نمایشگاه کارتون «سالمند موفق» در متروی اصفهان برپا شد


نمایشگاه کارتون «سالمند موفق» در متروی اصفهان برپا شد

نمایشگاه کارتون “سالمند موفق” در ایستگاه‌های متروی اصفهان برپا شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در این... ادامه مطلب نوشته نمایشگاه کارتون «سالمند موفق» در متروی اصفهان برپا شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

نمایشگاه کارتون “سالمند موفق” در ایستگاه‌های متروی اصفهان برپا شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در این نمایشگاه ۱۱ کارتون (کاریکاتور موضوعی) و کمیک استریپ و ۱۱ طنز نوشته‌ی کوتاه در ایستگاه‌های متروی کلانشهر اصفهان در معرض دید مردم قرار گرفته است.

مجموعه کارتون “سالمند موفق” به همراه طنز نوشته‌های کوتاه را اداره امور اجتماعی شهرداری و با همکاری خانه کاریکاتور با موضوع دوران سالمندی و لزوم فرهنگ سازی در این زمینه تولید کرده است.

محمدپوررشیدی، پیام پورفلاح، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، فریبا زمانی، ناهید زمانی، عالیه مظاهری، آیت نادری، نگین نقیه سال گذشته آثار این نمایشگاه را تولید کرده و این مجموعه به زودی بصورت مکتوب منتشر می‌شود.

در ادامه‌ی همکاری‌ها مشترک اداره اجتماعی شهرداری با خانه کاریکاتور حوزه هنری در زمینه تولید آثار با موضوعات و معضلات اجتماعی، دومین مجموعه با موضوع “کودکان کار” در حال طراحی و تولید است که به زودی تکمیل و منتشر خواهد شد.

نمایشگاه کارتون «سالمند موفق» در متروی اصفهان برپا شد

معرفی مترو اصفهان

قطار شهری اصفهان یک سامانه حمل و نقل همگانی در شهرستان اصفهان است. کار ساخت قطار شهری اصفهان از سال ۱۳۸۰ آغاز شد اما با توجه به بافت تاریخی این شهر به کندی پیش رفت.

خطاهای اجرایی نیز در طولانی‌تر شدن اجرای این پروژه مؤثر بوده‌اند. سازمان قطار شهری اصفهان مسئولیت ساخت قطار شهری را در محدوده شهر اصفهان بر عهده دارد و سازمان مترو منطقه اصفهان وظیفه بهره‌برداری از مترو در محدوده شهر اصفهان و شهرهای اطراف را دارد. برای شهر اصفهان ۳ خط قطار شهری در نظر گرفته شده‌است؛

خط ۱ مسیر شمال به جنوب، خط ۲ شمال شرقی به غرب و خط ۳ از جنوب به غرب می‌باشد. همچنین برخی از شهرهای اطراف نیز از طریق این سامانه به خطوط مترو اصفهان متصل می‌گردند.

پیشنهاد ساخت مترو در اصفهان در زمان احداث کارخانه ذوب آهن در دهه ۱۳۴۰ داده‌شد. در این طرح قرار بود فرودگاه بین‌المللی اصفهان به شهرستان فولادشهر و سپس کارخانه ذوب آهن متصل گردد که اجرایی نشد. ویکی پدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری