ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار


ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

ندا کوهی بازیگر جوان کشورمان در سریال بوتیمار بازی می کند.

ندا کوهی یکی از بازیگران جوان سریال بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده است که در نقش زهرا ایفای نقش می کند.

زندگینامه ندا کوهی:

ندا کوهی متولد خرداد ماه 1365 در مشهد و دانش آموخته رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد است که با توجه به علاقه مندی اش به بازیگری، اصول این حرفه را در سال 83 به شکل آکادمیک آموخت و کار بازیگری را از سال ۸۵ از صحنه تئاتر در شهر مشهد آغاز کرد و در چندین تله فیلم، سریال و فیلم سینمایی در مشهد ایفای نقش کرد.

وی تاکنون در بیش از 20 نمایش مختلف روی صحنه رفته است که این تجارب سرانجام او را در سال 92 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه مرور ایران کرد.

این بازیگر جوان نخستین بار در سال ۸۷ با فیلم «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی وارد سینما شد و و بعد از آن ‌چند کار سینمایی دیگر را نیز تجربه کرد که یکی از آنها فیلم «پناه» ساخته احمد بهرامی بود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

در کارنامه هنری این بازیگر جوان همچنین بازی در فیلم سینمایی آسمان هشتم ، مصلحت، پناه، 6 تله فیلم از جمله : کویر ،کبوتر با کبوتر ، فرشته ، شهری که نمی خوابد و سریال های تلخ و شیرین، شبهای روشن و سیگنال موجود است و مینی سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی دیده می شود.

سریال «بوتیمار» نیز آخرین کار او در قاب تلویزیون است که از شبکه سه سیما روی آنتن است.

این بازیگر به دلیل کم بودن پیشنهادهای کاری در زمینه بازیگری، مدتی نیز در رسانه ها به عنوان خبرنگار سینما مشغول به فعالیت بود.

ندا کوهی در گفتگویی که با روزنامه صمت داشته است، درباره ترجیحش برای حضور روی صحنه تئاتر به نسبت فیلم و سریال گفته است: اگر بیشتر من را در تئاتر می‌بینید دلیلش این است که پیشنهادهای تصویری و ورود به باندهای مختلف سینمایی و تلویزیونی سخت است. نمی‌گویم همه با باند و مافیا وارد می‌شوند ولی کم نیستند کسانی که اشخاص خاصی را به گروه‌ها معرفی کرده و از بازی آنها درست استفاده می‌کنند.

این بازیگر جوان آینده کاری خود را در حرفه بازیگری مثبت ارزیابی می کند و معتقد است که با تلاش و امید به خواسته‌هایش می رسد و دوست دارد که نقش‌های مختلف و متفاوتی را با کارگردان‌هایی تجربه کند که چیزی به او اضافه می‌کنند.

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار درباره تجربه حضورش در این سریال به جام جم گفته است: « من با آدم‌های شناخته شده کارهای زیادی را در حوزه تصویر انجام دادم و حدود 15سال است کار بازیگری می‌کنم و این سریال اولین تجربه من با آقای نجف‌زاده بود. اما به هر حال شانس دیده شدن برای من پیش نیامد، ولی همه اینها برای من تجربه بوده که باعث شده تا وقتی کنار این چهره‌ها قرار می‌گیرم با این‌که من را نمی‌شناسند، اما از کار من راضی باشند.

سریال بوتیمار:

سریال کمدی «بوتیمار» بعد از ماه مبارک رمضان و از عید فطر جایگزین سریال رمضانی «یاور» می شود و هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضانجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام به روزهای پخش از شبکه سه سیما نزدیک تر می شود و به همین مناسبت از تیزر این سریال نیز به تازگی رونمایی شده است که در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

بخش‌های اصلی سریال در لوکیشن‌های شمال ایران تصویر برداری شده و روزها آخر این سریال نیز در تهران تصویربرداری ادامه یافت.

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی، ....

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط