آینه کنسول جدید، بهترین چیدمان و راهنمای خرید آینه کنسول با دیجی چوب


آینه کنسول جدید، بهترین چیدمان و راهنمای خرید آینه کنسول با دیجی چوب

آینه کنسول‌ها در واقع همان شکل جدید و امروزی آینه شمعدان ‌های کلاسیک هستند که دستخوش تغییرات شده و کاربردی تر گشته اند و به تازگی جایگاه خود را در منازل ایرانی پیدا کرده‌اند به گونه‌ای که منجر به کمتر شدن میزان علاقه و درخواست مردم به خرید بوفه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، قطعا از تماشای جدیدترین مدل‌های آینه کنسول در بازار مبل حیرت زده خواهید شد بخصوص اگر ارتباط خوبی با محصولات و مبلمان مدرن داشته باشید، هیجان ناشی از دیدن طراحی بی‌نظیر و تنوع خیلی زیاد کنسول‌های جدید، مشتریان را به هنگام خرید دچار مشکل می‌کند. در هر طرح، رنگ، اندازه و قیمت برای هر سبک چیدمان بیش از صدها مدل جدید آینه کنسول تولید شده است.

کدام آینه کنسول مناسب خانه من است؟!

یکسری از انواع جدید میز کنسول‌ها به منظور استفاده کردن در اتاق غذاخوری در کنار میز ناهار خوری طراحی و تولید می‌شوند که اغلب با توجه به کاربردشان کابینتی شکل هستند تا فضای کافی و مناسب برای قرار دادن ظروف و وسایل پذیرایی وجود داشته باشد، بدون شک این مدل از آینه کنسول‌ها علاوه‌ بر اینکه زیبایی و شکوه فضا را چندین برابر کرده شما را نیز از شر شلوغی‌های بیهوده‌ی روی میز ناهارخوری خلاص می‌کند که دیگر نگران گم شدن و بی‌نظمی قاشق و چنگال‌هایتان نباشید.

آینه کنسول جدید، بهترین چیدمان و راهنمای خرید آینه کنسول با دیجی چوب

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.digichoob.com

آینه کنسول‌ جزئی از مبلمان اتاق خواب نیز محسوب می‌شود، منتهی عنوان میز توالت نیز برای آن درنظر گرفته شده است که غالبا دارای کشوهای کوچک و بزرگ متعدد به منظور قرار دادن خرده ریزهای وسایل آرایش است، طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند استفاده از آینه کنسول در فضای اتاق خواب تاثیر قابل توجهی برروی زیبایی آن خواهد داشت بخصوص اگر درست انتخاب شود به طور مثال اگر علاقمند به داشتن یک کتابخانه کوچک در فضای اتاق هستید حتما با توجه به دکوراسیون اتاق از آینه کنسول قفسه‌دار مدرن یا کلاسیک متناسب با سایر اجزای مبلمان غافل نشوید.

بیشتر افراد دوست دارند پیش از ترک کردن خانه نیم نگاهی به ظاهرشان در آینه بی‌اندازند و یا معمولا در هر منزلی یک راهروی پهن، فضای پِرت و بلااستفاده وجود دارد، قرار دادن آینه کنسول‌های ظریف و باریک یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای چنین فضاهایی می‌باشد، درعین اینکه جای زیادی اشغال نمی‌کند، جلوه‌ی باشکوهی به محیط می‌بخشد البته قرار دادن آینه کنسول‌ در محوطه‌ی راهرو ایده جدیدی نیست و سالیان زیادی است که از این ترفند به منظور زیبا سازی استفاده می‌شود. آینه کنسول‌های قفسه ای یا کمد دار با طراحی ساده و بدون جزئیات فراوان پیشنهاد طراح دکوراسیون برای این بخش از خانه است.

آینه کنسول جدید، بهترین چیدمان و راهنمای خرید آینه کنسول با دیجی چوب

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.digichoob.com

در برخی منازل شومینه به حالت یک آینه کنسول زیبا درآورده می‌شود به اینصورت که آینه ای شیک و متناسب با سبک فضا بر روی دیوار قسمت بالایی آن نصب شده و درصورت داشتن جای کافی وسایل دکوری مختلف روی طاقچه شومینه قرار داده می‌شود. این تکنیکِ دکوراسیون داخلی، علاوه بر جذابیتی که دارد باعث استفاده بهینه از فضای اتاق نشیمن نیز خواهد شد.

نکات مهم برای خرید آینه کنسول جدید

· پیش از خرید آینه کنسول حتما محل قرار گرفتن آن را مشخص کنید و نسبت به ابعاد فضا کاملا آگاه باشید، میز خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نه تنها زیبایی ندارد بلکه به چشم یک وسیله اضافی به آن نگاه می‌شود.

· وقتی به منظور خرید آینه کنسول راهی بازار مبل می‌شوید قطعا با حجم وسیعی از تنوع مدل و قیمت مواجه خواهید شد که این امر باعث سردرگمی شما می‌شود پس قبل از هرکاری اول سبک و سقف بودجه‌تان را مشخص کنید.

· ممکن است ناخواسته عاشق یک آینه کنسول سلطنتی شوید در حالی که تمام جزئیات و دکوراسیون شما مدرن و مبلمان منزلتان، مبل راحتی است. پس اشتباه خرید نکنید چون پول و وقتتان را هدر می‌دهید.

· اگر هدفتان خرید محصول با کیفیت است به سراغ بهترین متریال چوبی، شیشه‌ای، سنگی و یا فلزی بروید، جنس آینه کنسول را براساس سبک منزلتان مشخص کنید، معمولا آینه کنسول فلزی برای خانه‌های مدرنیته انتخاب خوب و امروزی بنظر می‌رسد.

آینه کنسول جدید، بهترین چیدمان و راهنمای خرید آینه کنسول با دیجی چوب

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.digichoob.com

· تا حد امکان از خرید آینه کنسول‌های سراسر شیشه‌ای خودداری کنید چون نظافت و نگهداری شان نسبتا دشوارتر است و احتمال دارد طی یک جابه جایی نامناسب خیلی زود ازبین برود و خسارت جدی به شما وارد کند البته لازم به ذکر است ترکیب شیشه با متریال دیگر همچون سنگ و چوب واقعا خیره کننده خواهد بود.

· آینه کنسول‌های چوبی و ساده که هم ساختار کلاسیک دارند و هم مدرن بنظر می‌رسند هیچگاه از مد نخواهند افتاد و درنهایت مدت زمان بیشتری مهمان منازلتان خواهند بود، این سبک متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای بوده و خریدشان واقعا باصرفه است.

در نتیجه هیچگاه به آینه کنسول‌ به چشم یک وسیله اضافی در منزل نگاه نکنید چرا که درحال حاضر جزئی کاملا کاربردی در مبلمان منزل است، کافیست براساس نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید، اینکه بدانید آن را دقیقا برای چه منظوری تهیه می‌کنید و هنگام خرید نهایت دقت و توجه را داشته باشید. از دید کارشناسان یک آینه کنسول‌ زیبا، درخشندگی فضا را چندین برابر بیشتر خواهد کرد.

خرید انواع محصولات چوبی از وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی