سهمیه کسانی که واکسن خود را دریافت نکردند چه می‌شود؟


سهمیه کسانی که واکسن خود را دریافت نکردند چه می‌شود؟

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از راه اندازی شصت و یکمین مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون در تهران خبر داد و گفت: اکنون 5300 بیمار در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند.

به گزارش مشرق، شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا امروز در حاشیه باغ پرندگان در شمال شرق تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

چند درصد ایرانی‌ها واکسن کرونا زده‌اند؟

علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به راه اندازی این مرکز تجمیعی واکسیناسیون خودرویی، بیان داشت: در این خصوص شهرداری منطقه ۴ و سپاه ناحیه کربلا مشارکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۶۵۰ نفر در این مرکز تجمیعی تلقیح واکسن شده‌اند؛ ضمن اینکه ۴- ۵ مرکز بهداشت و سلامت این مرکز را پوشش خواهند داد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۶۵ درصد افراد بالای ۷۵ سال در تهران دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون ۱۸ درصد افراد بالای ۷۰ سال نیز واکس مرحله اول خود را دریافت کرده اند.

زالی تاکید کرد: بخشی از افرادی که به دلائل مختلف در سن بالای ۷۵ سال بوده و هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند سهمیه آنها محفوظ است و هر موقع مراجعه کنند واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونای استان تهران، ابراز داشت: اکنون ۵۳۰۰ بیمار بستری در ۱۰۵ مرکز درمانی استان تهران داریم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران متذکر شد: از این تعداد ۱۶۰۰ نفر در بخش مراقبت ویژه قرار دارند و ۹۰۰۰ مراجعه سرپایی در ۲۴ ساعته گذشته داشته ایم.

زالی اضافه کرد: ۱۳۰۰ بیمار در شبانه روز گذشته ترخیص شده‌اند و امیدواریم با این روند شاهد کم شدن بیماران در بخش کرونایی باشیم.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد