عضو کابینه احمدی‌نژاد به نفع چه کسی از انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 انصراف داد؟ + متن بیانیه


عضو کابینه احمدی‌نژاد به نفع چه کسی از انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 انصراف داد؟ + متن بیانیه

اقتصادنیوز: محمد عباسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای از صحنه انتخابات 1400 کناره گیری کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم در بیانیه ای از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انصراف داد. عباسی در این بیانیه عنوان کرد: اینک که در آستانه تحولی بزرگ برای شکل‌گیری دولتی مقتدر، مردمی، توانمند و با نشاط هستیم، همه‌ ما بر عهدی که با امام راحل عظیم الشأن، رهبری عزیز و شهدای گرانقدرمان بسته‌ایم، وفادار استفاده ایم تا امیدوارانه آینده‌ای بهتر از وضع موجود را با مدیرانی دلسوز، توانمند، پاک دست و از جنس مردم رقم زنیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: اکنون که حضور چهره وفادار ملت ابراهیم رئیسی کانون وحدت همه‌ اقشار مردم را شکل داده و امید را بر چهره‌ مستضعفان نشانده است، تکلیف بر حمایت از این اجماع انقلابی و مردمی است که در تقویت این انسجام مردمی تلاش کنیم.

عباسی ادامه داد: بنابراین ضمن اعلام انصراف از داوطلبی این دوره و تشکر از الطاف بزرگوارانه و صمیمی همه شما عزیزان، بویژه دوستان گرامی در ستادهای شکل گرفته سراسر کشور، مخصوصا جوانان مشتاق حضور و سایر گروه های اجتماعی از جمله جمع کثیری از قهرمانان و ورزشکاران غیور، تعاونگران دلسوز، فرهنگیان و همکاران دانشگاهی که با اعلام حمایت از این برادرشان دعوت به حضور کرده اند، قدردانی کرده و تاکید می کنم که در این شرایط حساس همه ظرفیت های مردمی، انقلابی و اجتماعی جامعه باید متحد و منسجم در خلق حماسه ای پرشور و حمایتی بزرگ در این وفاق ولایتمدارانه حضور یابند.

وی یادآور شد: بدینوسیله همه اعضای ستادها و کمیته ها و ‌صنوف شکل گرفته را به همراهی با رییسی به عنوان نامزد محوری جبهه مردمی و انقلابی این دوره جهت تشکیل دولتی مردمی برای ایرانی قوی دعوت می کنم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !