پیام تصویری اکبر عبدی از بیمارستان/ دست کسانی را که فراموشم نکردند می‌بوسم + فیلم


پیام تصویری اکبر عبدی از بیمارستان/ دست کسانی را که فراموشم نکردند می‌بوسم + فیلم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان پیام ویدئویی ارسال کرده که مخاطبینش نگران نباشند، دوران نقاهت را می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته پیگیرِ بیماری اکبر عبدی از بیمارستان شدیم همسرش در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم تأکید کرد که حال اکبر عبدی خوب است و فقط برای بالا رفتن فشار او به بیمارستان هاشمی‌نژاد مراجعه کرده‌اند و با تنظیم فشار به منزل خواهند رفت و جای نگرانی وجود ندارد. از همه محبت مردم که همواره پیگیرِ سلامتی همسرم بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امروز اکبر عبدی در پیام ویدئویی برای مخاطبانش از حال و روزِ خود گفته است. او ضمن تشکر از عوامل سریال روزهای آبی از دلیل خود برای مراجعه به بیمارستان گفت و از همه کسانی که او را از یاد نبرده و دعایش کرده‌اند تشکر کرده است. او برای چکاپ به بیمارستان مراجعه کرده، با توجه به اخباری که در مورد بستری شدنش در رسانه‌ها منتشر شده و با توجه به این که در حال حاضر سریال جدید "روزهای آبی" را روی آنتن دارد توضیحاتی داده که در ویدئوی زیر می‌بینید.

پیام تصویری اکبر عبدی از بیمارستان/ دست کسانی را که فراموشم نکردند می‌بوسم + فیلم

اکبر عبدی در این ویدئو تأکید کرده است: اولاً از مدیر شبکه پنج سیما تشکر می‌کنم، بابت شرایطی که به وجود آورند تا این سریال خوب و خانوادگی ساخته شود؛ از تهیه‌کننده سریال و آقای عبدی و از دوستان کارگردان و همه عوامل تشکر می‌کنم.

وی افزود: از زمستان 1399 تا اوایل 1400 و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم، یعنی خردادماه بچه‌ها تلاش کردند از همه این دوستان خصوصاً نادر سلیمانی، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان، فریبا متخصص و سامان صفاری و همه دوستان بازیگر دیگر تشکر می‌کنم.

اکبرعبدی گفت: اگر به بیمارستان آمدم برای این است که 4 سال است پیوند کلیه شده‌ام و زیر نظر پروفسور عطایی پورم، برای چکاپ هر دو ماه یا سه ماه یک بار باید خدمت ایشان بیایم.

این بازیگر محبوب افزود: یک مقدار تب خفیف داشتم، ایشان گفتند باید حتما بستری شوم، شاید عفونتی باشد، به همین دلیل دو سه روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم؛ خدا را شاکرم که حالم بسیار بسیار خوب است و طی امروز و فردا مرخص می‌شوم.

وی ضمن تشکر از همه مردم اظهار داشت: از همه دوستانی که بابت مریضی من نگران بودند، همه انسان‌های شریفی که مخصوصاً در شب‌ قدر و ماه مبارک رمضان برایم دعا کردند از همه تشکر می‌کنم و دست همه آن‌هایی که یک بنده را فراموش نکرده‌اند را را می‌بوسم. و برای همه‌شان آرزوی سلامتی می‌کنم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کارهای دیگر در خدمتتان باشم دست همه‌تان را می‌بوسم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر