حضور در انتخابات همانند فتح خرمشهر مهم است


حضور در انتخابات همانند فتح خرمشهر مهم است

سنندج - ایرنا - فرماندار بیجار گفت: با توجه به حساسیت حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه انتخابات در کنار هجمه دشمنان برای کم رنگ نشان دادن آن، همانند فتح خرمشهر مهم است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ورمقانی شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت حماسه سوم خرداد، روز ملی مقاومت و روز آزاد سازی خرمشهر که در جوار مزار شهدای گمنام واقع در پارک ۱۵خرداد شهر بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حماسه عظیم آزاد سازی خرمشهر، در تاریخ فداکاریهای مردم ایران، سپاهیان غیور،ارتشیان عزیز و بسیجیان قهرمان و توده های مردمی جاودانه است.

وی افزود: ما وظیفه داریم این افتخار و پیروزی و وحدت و همدلی را به نسلهای آینده منتقل کنیم، وظیفه ای که ذره ایی در آن نباید غلفت نمود زیرا این حماسه و این غیرت کم نظیر ملت ایران اسلامی در جهان بی نظیر است.

فرماندار بیجار گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورهای شرقی و غربی و کشورهای مرتجع منطقه به کمک رژیم بعث شتافتند، یعنی تمام کشورهایی که دشمن نظام و انقلاب در صف واحدی برعلیه جمهوری اسلامی و اسلام ایستادند.

وی اضافه کرد: مقاومت مردم و جوانان شهرهای مرزی همانند اهواز، خرمشهر، مهران، دهلران، کرمانشاه، قصرشیرین، بانه و مریوان در مقابل تجاوز دشمنان اسلام ستودنی است زیرا ملت مظلوم ایران با دستان خالی از خود دفاع کرد، آن روزها شهر دزفول به شهر هزاران موشک شهرت یافت.

ورمقانی با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران گفت: عده ای آگاهانه و یا نا آگاهانه با دشمن همصدا شده و دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند درحالیکه رهبر معظم انقلاب انتظارشان حضور حداکثری در انتخابات است.

در ادامه آیین بزرگداشت حماسه سوم خرداد، تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداختند و از مقام خانواده های شهدا تجلیل شد.

عملیات بیت‌المقدس در ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ شروع و در سوم خرداد همان سال بعد از ۲۱ روز جنگ نفس‌گیر با پیروزی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید