مدیرکل ارشاد کرمان: ظرفیت نخبگان مشارکت انتخاباتی را افزایش می‌دهد


مدیرکل ارشاد کرمان: ظرفیت نخبگان مشارکت انتخاباتی را افزایش می‌دهد

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید از ظرفیت نخبگان حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 استفاده شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یکی از توانمندی های حوزه فرهنگ و هنر استفاده از ظرفیت نخبگان این حوزه مهم و تاثیر گذار برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش رسانه، تبلیغات و چاپخانه‌ها، وظایف قانونی بر عهده دارد که باید این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: اما وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

علیزاده تاکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشته اند.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از توان و اثر گذاری اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته برای پدر و مادر فوت شده با متن های سوزناک و احساسی