خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟


نگهداری و شستشوی لباس، نیازمند زمان و دقت کافی است که اگر به آن توجه نکنید، لباس‌ها آسیب می‌بینند و غیرقابل استفاده می‌شوند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌هایی تمیز، بدون هیچ لکه و کثیفی، بپوشند. خشکشویی لباس‌ها یا شستن و اتو زدن جدا از تمیز نگه‌داشتن آن‌ها، به حفظ سلامت الیاف پارچه نیز کمک می‌کند؛ البته شستشوی لباس‌ها باید به روش درستی انجام...

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

نگهداری و شستشوی لباس، نیازمند زمان و دقت کافی است که اگر به آن توجه نکنید، لباس‌ها آسیب می‌بینند و غیرقابل استفاده می‌شوند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌هایی تمیز، بدون هیچ لکه و کثیفی، بپوشند. خشکشویی لباس‌ها یا شستن و اتو زدن جدا از تمیز نگه‌داشتن آن‌ها، به حفظ سلامت الیاف پارچه نیز کمک می‌کند؛ البته شستشوی لباس‌ها باید به روش درستی انجام گیرد و همچنین برای پاک کردن لکه‌های به وجود آمده روی لباس، ضروری است که روش‌های متفاوتی بکار گرفته شود تا به لباس صدمه وارد نشود.

البته توجه نمایید که خشکشویی تنها مختص لباس‌ها نیست و برای خشکشویی پتو دونفره، یک نفره و انواع پرده و روفرشی می‌توانید به خشکشویی‌های معتبر رجوع کنید. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی بسپارید، بپردازیم.

لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرده شوند!

تمامی لباس‌هایی که در برچسب راهنمای آن‌ها خشکشویی کردن توصیه شده باید به خشکشویی سپرده شوند. لباس‌هایی مانند:

لباس‌های رنگی که هنگام شستشو رنگ پس می‌دهندلباس‌های گلدوزی یا ملیله‌دوزی شده‌لباس‌های مجلسیلباس‌های با پارچه ابریشملباس‌های حریرلباس‌های مخمللباس‌های کتانلباس‌های چرمکت و شلوارلباس عروسپتوپردهروفرشیشستشوی پتو

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

شستشوی پتو و خشکشویی پتو به این دلیل اهمیت دارد که هرروز استفاده می‌شود و تماس مستقیم با بدن افراد دارد. در زمستان‌ و حتی در تابستان‌ها زیر کولر، پتو و لحاف به آرامش و لذت از خوابی آرام و سنگین کمک می‌کند. اما یک پتوی کثیف، پتویی که مدتی است شسته نشده است، پتویی که توسط شخص دیگری استفاده شده، لحافی که توسط مقداری مایع یا نوشیدنی کثیف یا کل شده است می‌تواند تجربه‌ی خواب آرام ما را به کابوسی تلخ تبدیل کند. رختخواب با ملحفه‌های تمیز و با پتو یا لحافی پاکیزه و خوش‌بو، یکی از مهمترین بخش‌های خانه‌ی ما و یکی از مهمترین محل‌هایی است که همیشه به آن توجه کرده‌ایم. شستشوی لحاف و پتو یکی از کارهای همیشگی افراد در برنامه‌ی نظافت خانه است. هرچند که شستشوی پتو و لباس کار بسیار مهم و دلچسبی است اما یکی از کارهای سخت و پرزحمت در خانه‌داری به شمار می‌رود که معمولاً همه از آن فراری هستند، چرا که ماشین‌های لباسشویی خانگی یا با شستشوی لحاف و پتوهای سنگین خراب می‌شوند یا به خاطر تراکم مخزن آن‌ها هرگز از شستشوی و پاکیزگی پتو اطمینان نداریم. از این گذشته برای کسانی که اعتقادات شرعی دارند، شستشو و آبکشی شرعی لحاف و پتو می‌تواند از اهمیت خاصی برخوردار باشد. بنابراین بهترین راه برای شستشوی پتو، سپردن آن به خشکشویی‌های معتبر است.

برای افزایش عمر لباس به چه نکاتی توجه کنیم؟

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

خشکشویی پتو و لباس‌هایی که حتماً باید به خشکشویی سپرد؟

امروزه بیشتر لباس‌ها به همراه خود راهنمای چگونگی شستشو دارند که نحوه نگهداری و شستشوی لباس را توضیح می‌دهد؛ اما برای شستشو بیشتر لباس‌ها، نکاتی به شکل عمومی وجود دارد که رعایت آن‌ها برای سالم ماندن لباس ضروری است تا ظاهر و اندازه لباس پس از چند بار شستشو حفظ شود.

به راهنمای شستشو لباس توجه کنید! این اولین گام برای شستن لباس است.لباس‌های متفاوت به لحاظ جنس پارچه و لکه‌های متفاوت روی آن‌ها، نباید باهم شسته شوند.شستشو لباس‌های تیره رنگ را با لباس‌های رنگی و روشن، انجام ندهید.اگر شستشو لباس را با دست انجام می‌دهید، دقت کنید که هرچه دمای آب کمتر باشد، آسیب کمتری به لباس می‌رسد.از مواد شوینده ملایم و استاندارد برای شستشو لباس استفاده کنید.اگر روی لباس لکه‌ای وجود دارد، قبل از شستشو با ماشین لباسشویی، ابتدا اقدام به از بین بردن لکه کنید.شستشو لباسی که در راهنمای شستشو آن فقط خشکشویی کردن ذکرشده را حتماً به خشکشویی بسپارید.شستشوی‌ لباس خود را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید!

شستشو لباس‌ یک امر تخصصی است که به زمان، دقت و دانش نیاز دارد و اگر لباس‌ها با روش صحیح شسته نشوند، آسیب می‌بینند. تمیزی لباس‌هایی که باید خشکشویی شوند را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید تا عمر لباس خود را تضمین کنید. با سپردن لباس‌های خود به ‌خشکشویی‌های آنلاین می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید.

برای مشاهده قیمت خشکشویی 1400 و شستشوی لباس‌های خود می‌توانید به سایت خشکشویی آنلاین دیجی واش مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل