موتورسیکلت یاماها زوما 125، اسکوتری برای گذر از مسیرهای ناهموار


موتورسیکلت یاماها زوما 125، اسکوتری برای گذر از مسیرهای ناهموار

کلاس اسکوتر در دنیای موتورسیکلت‌ها به موتورهای کوچکی اشاره دارد که برای عبور و مرور روزمره در فضاهای شهری بهینه شده‌اند. با این حال یاماها قصد دارد با عرضه زوما 125، این رویه را اندکی تغییر دهد. یاماها زوما 125 اسکوتری است که با طراحی جذاب و...

کلاس اسکوتر در دنیای موتورسیکلت‌ها به موتورهای کوچکی اشاره دارد که برای عبور و مرور روزمره در فضاهای شهری بهینه شده‌اند. با این حال یاماها قصد دارد با عرضه زوما 125، این رویه را اندکی تغییر دهد. یاماها زوما 125 اسکوتری است که با طراحی جذاب و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، قابلیت نبرد با هر ناهمواری و مسیری را دارد.

چراغ‌های جلو نامتقارن، مشخصه اصلی طراحی یاماها زوما 125 هستند که این اسکوتر را نسبت به بسیاری از رقبا متمایز جلوه می‌دهند. پیشرانه زوما تک سیلندر و آب خنک بوده و از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها بهره می‌برد. همانند اکثر اسکوترها، زوما 125 از گیربکس تسمه‌ای استفاده می‌کند.

زوما 125 روی رینگ‌های 12 اینچی سبکی سوار است و تایرهای تیوبلس DURO وظیفه پیش راندن این اسکوتر را برعهده دارند. زوما برای آفرود ساخته نشده اما به واسطه تایرهای متفاوت خود می‌تواند از مسیرهای ناهموار عبور کند.

سیستم تعلیق زوما 125 نیز برای گذر از جاده‌ها و خیابان‌های آسفالته بهینه شده و به هیچ عنوان نباید از این اسکوتر توقع یک چهارچرخه آفرودی را داشته باشید، با این حال برای عبور از جاده‌های خاکی می‌توانید به زوما اعتماد کنید.

محفظه زیر صندلی فضای مناسبی برای قرارگیری کلاه ایمنی را فراهم می‌کند. سوکت USB-A، صفحه نمایش دیجیتالی و چراغ‌های جلو قابل تنظیم بخشی از امکانات یاماها زوما 125 هستند. این اسکوتر هم‌اکنون با قیمت 3699 دلار در نمایندگی‌های یاماها قابل خریداری است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی