شهدا اسناد ماندگار مظلومیت نظام و انقلاب هستند


شهدا اسناد ماندگار مظلومیت نظام و انقلاب هستند

فرماندار خرم‌دره گفت: شهدا اسناد ماندگار مظلومیت نظام و انقلاب هستند.

حجت محمدی ظهر امروز (۴ خردادماه) در جلسه شهرستانی برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با تاکید بر اینکه دستاوردهای شهدا باید به همگان و به ویژه نسل جدید انتقال داده شود، اظهار کرد: وظیفه تک‌تک ما است که در انعکاس ارزش‌ها و دستاوردهای شهدا، حتی ثانیه‌ای هم درنگ نکنیم.

وی با یادآوری این مطلب که متاسفانه به علت برخی مشکلات و روزمرگی‌ها از بیان ارزش‌ها و آرمان‌هایی که شهدا برای آن جنگیدند غافل می‌شویم، تصریح کرد: رزمندگان ما برای کسب هیچ سهمیه و یا امتیازی برای جبهه نرفتند و فقط عشق و ایثار بود که آنان را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کشاند و این ایثار به حدی بود که رزمندگان‌ ما برای رفتن روی مین از هم سبقت می‌گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه جنگ هشت ساله تلفات بسیاری برای کشورمان به بار آورد و مهم‌تر از همه خسارت‌های مادی ۳۰۰ هزار نفر از بهترین سرمایه‌های مملکت جان عزیز خود را در این دوران از دست داده و در راه دفاع از وطن و ناموس پرپر شدند، ادامه داد: مهم‌ترین دستاورد جنگ هشت ساله علیه کشورمان بیمه شدن انقلاب اسلامی است، به طوری که بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم کسی جرات نگاه چپ انداختن به کشورمان را ندارد.

فرماندار خرم‌دره با پرداختن به این مطلب که جنگ هشت ساله و رشادت دلاورمردان ایرانی سبب اعتلای نام ایران و ایرانی در جهان شد، افزود: برای تداوم حفظ دستاوردهای شهدا برای کشورمان باید راهشان قوی‌تر از هر زمان دیگر ادامه داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه شهرستان خرم‌دره ۱۲۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: متاسفانه هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها مظلومیت برخی از شهدا به خوبی بیان نشده و برخی از آن‌ها در گمنامی کامل به سر می‌برند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه در تاریخ کشورمان شاهد هستیم در دوران حکومت‌های مختلف بخش‌هایی از کشورمان مانند گوشت قربانی تقسیم شد، گفت: در هشت سال دفاع‌مقدس، مردم با دستان خالی حماسه‌ای آفریدند که هنوز هم پس از سال‌ها زبانزد مردم و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ ۳۵۳۵ شهید در استان زنجان، اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره افتخار برخورداری از شهدایی مانند شهید اباذر فیروزی است که در کنار شهدایی مانند شهید باکری به خدمت پرداخته‌اند که برگزاری این قبیل کنگره‌ها می‌تواند نقش موثری در معرفی این شهدا داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن