آغاز ثبت نام دوره های تابستانه آموزش هنرهای دستی 


آغاز ثبت نام دوره های تابستانه آموزش هنرهای دستی 

محبوبه جبالبارزی گفت: در حوزه فعالیت های هنری در نظر داریم دوره های آموزش هنرهای دستی همچون روبان دوزی و گلیم بافی را برگزار کنیم به همین منظور در حال ثبت نام هنرآموزان هستیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت، در حال برنامه ریزی هستیم تا یکسری برنامه های هنری، مذهبی و فرهنگی را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در حوزه فعالیت های هنری در نظر داریم دوره های آموزش هنرهای دستی همچون روبان دوزی و گلیم بافی را برگزار کنیم به همین منظور در حال ثبت نام هنرآموزان هستیم این دوره ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت بانوان در تابستان و نیز مهارت آموزی آنها برگزار می شود.


وی بیان کرد: دوره های آموزش هنرهای دستی زیر نظر اساتید مجرب برگزار می شوند و با رایزنی های انجام شده در پایان دوره گواهینامه فنی و حرفه ای به هنرآموزان اعطا می شود.


جبالبارزی ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی این دوره ها، زمینه اشتغال و کارآفرینی بانوان به ویژه بانوان بی سرپرست نیازمند را فراهم کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین در نظر داریم با توجه به شرایط موجود نمایشگاه صنایع دستی و حصیربافی را به زودی راه اندازی کنیم تا علاوه بر حمایت از کسب و کارهای خانگی بتوانیم صنایع دستی بومی منطقه را به سایرین معرفی کنیم.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون، برگزاری مسابقه ۳۰ حدیث از امام صادق (ع) است که به صورت مجازی برگزار می شود.


جبالبارزی اضافه کرد: به همین منظور علاقمندان می بایست ۳۰ حدیث از این امام همام را جمع آوری کرده و در قالب کتابچه و یا کلیپ برای ما ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره امام صادق (ع) و ترویج فرهنگ مطالعه است.



وی عنوان کرد: طرح شنبه های کتاب نیز هر هفته با رویکرد معرفی یک کتاب مفید و ارزشمند به صورت حضوری برگزار می شود تا از این طریق نمازگزاران نسبت به مقوله کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب شوند.


جبالبارزی افزود: از دیگر برنامه های کانون ترویج سبک زندگی اسلامی است و در همین راستا هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء توسط امام جماعت مسجد مباحثی از سبک زندگی اسلامی بیان می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: طرح تلاوت نور یکی دیگر از برنامه هایی است که هر شب با محوریت امام جماعت مسجد اجرا می شود و به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد