روستای گلی بلاغ بیله سوار


روستای گلی بلاغ بیله سوار یکی از روستاهای هدف گردشگری در اردبیل است که در بخش انجیرلو واقع شده ‌است. این منطقه مورد توجه گردشگران واقع شده و از نظر پروازهای پاراگلایدر در سطح کشور چشمگیر است.مناطق گلی بلاغ، شورگل و زنده آباد بعنوان روستاهای هدف گردشگری شهرستان بیله سوار انتخاب شده اند. پرواز خلبانان […]

روستای گلی بلاغ بیله سوار یکی از روستاهای هدف گردشگری در اردبیل است که در بخش انجیرلو واقع شده ‌است. این منطقه مورد توجه گردشگران واقع شده و از نظر پروازهای پاراگلایدر در سطح کشور چشمگیر است.مناطق گلی بلاغ، شورگل و زنده آباد بعنوان روستاهای هدف گردشگری شهرستان بیله سوار انتخاب شده اند. پرواز خلبانان پاراگلایدرها در منطقه گردشگری گلی بلاغ نیز بر اهمیت گردشگری این منطقه افزوده است. این سایت پروازی قرار است به میزبانی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی پاراگلایدر و کلاس های آموزشی پیشرفته این رشته در سطح کشور تبدیل شود.

روستای گلی بلاغ بیله سوار
جاذبه های گردشگری بیله سوار

تپه نرگس، پتلغان، کاروانسرای شورگل عباسی، شهر کندوی زنبور باستانی در پتلقان، قیز قلعه سی انجیرلو جاذبه های گردشگری منطقه است. منطقه گلی بلاغ خروسلو و رودخانه بالهارود نیز از جاذبه های طبیعی منطقه می باشند.

روستای گلی بلاغ بیله سوار

روستای گلی بلاغ بیله سوار

روستای گلی بلاغ بیله سوار

روستای گلی بلاغ بیله سوار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی