بازیگر نقش علیرضا گلابی در سریال «بوتیمار»


بازیگر نقش علیرضا گلابی در سریال «بوتیمار»

غریبی گفت: اولین تجربه بازیگری‌ام در سریال «بوتیمار» رقم خورده و تجربه جذابی برای من است.

سامی غریبی بازیگر خردسال سریال بوتیمار و ایفار نقش علیرضا گلابی می باشد که این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است. سامی غریبی کلاس اول ابتدایی می باشد و این فیلم اولین تجربه بازیگری وی به حساب می آید.

بیوگرافی سامی غریبی

سامی غریبی در ۱ اسفند ۱۳۹۳ متولد شد و در حال حاضر در حال تحصیل است که با بازی در سریال بوتیمار در نقش علیرضا مشهور شده و تاکنون تجریه بازی در هیچ فیلم و سریال و در تئاتر را نداشته است.

بازیگر نقش علیرضا گلابی در سریال «بوتیمار»

سامی غریبی بازیگر سریال «بوتیمار» درباره حضورش در این سریال گفت: در سریال «بوتیمار» نقش علیرضا گلابی را بازی می‌کنم که پسر خانم گلچین و آقای لولایی هستم، اشکان اشتیاق و سارا مقربی نقش خواهر و برادرم را دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کلاس بازیگری نرفته، ادامه داد:کلاس اول ابتدایی هستم و به خاطر اینکه به فیلم و سریال علاقه دارم همیشه خودم را جاى نقش‌ها می‌گذاشتم و در خانه بازی می‌کردم. مادرم اتفاقى فراخوان سریال «بوتیمار» را دید و یکی از آن فیلم‌ها را برای عوامل ارسال کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

بازیگر نقش علیرضا گلابی در سریال «بوتیمار»

غریبی توضیح داد: اولین تجربه بازیگری‌ام در سریال « بوتیمار » رقم خورد و تجربه جذابی بود. علاقمندم بازیگری را ادامه دهم و اصلا برای من سخت نیست. اما برای مادرم سخت‌تر بود چراکه همیشه همراه من است و دیالوگ‌ها را به کمک مادرم حفظ می‌کنم.

بازیگر نقش علیرضا گلابی در سریال «بوتیمار»

ساعت پخش سریال بوتیمار شبکه 3

سریال بوتیمار بـه تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی مشترک سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما پخش میشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...