به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد انجام شد؛ / صعود کوهنوردان ارتش به ارتفاعات کلاردشت


جمعی از کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر روز یکشنبه دوم خرداد به قله 3350 متری جِمِرد کلاردشت صعود کردند.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش با تبریک این روز به ملت شریف ایران به ویژه یادگاران حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس نقطه عطف دوران دفاع مقدس است که دارای ویژگی ها و نتایج درخشان و ارزشمندی است که این مهم موجب می شود این عملیات و حماسه آفرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی سابقه و بسیار مهم باشد.

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد انجام شد؛  / صعود کوهنوردان ارتش به ارتفاعات کلاردشت

وی با بیان این که در کنار مؤلفه‌هایی چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم و چابک مهم‌ترین مؤلفه و سرمایه هر کشوری است افزود: ما باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی داشته باشیم و ورزش هایی مثل کوهنوردی در ارتقای آمادگی جسمانی و قدرت انفرادی نفرات موثر است.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: ما به عنوان سربازان این میهن وظیفه داریم سالهای سال یاد و خاطره سلحشوری ها و حماسه آفرینی ها در دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و به فرزندانمان هم انتقال دهیم چراکه تاریخ این سرزمین همواره مهد پرورش جوانان دلیر و غیور بوده است.

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد انجام شد؛  / صعود کوهنوردان ارتش به ارتفاعات کلاردشت

وی تصریح کرد: این برنامه کوهنوردی هم به عنوان یک برنامه فرهنگی ورزشی برنامه ریزی و اجرا شد که ورزشکاران منتخب ارتش در یک صعود تقریبا 8 ساعته موفق شدند به قله 3350 متری جمرد کلاردشت صعود کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی