اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد قشم سه برابر شد


اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد قشم سه برابر شد

قشم – ایرنا – رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم گفت: میزان اعتبارات اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان با افزایش سه برابری به 230 میلیارد ریال رسید.

غلامرضا غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پارسال ۲۷۰ طرح اشتغال با مجموع اعتبار۸۰ میلیارد ریال در قشم برای مددجویان کمیته امداد و فرزندان ایشان ایجاد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشاغل خانگی و تا ۸۰۰ میلیون ریال برای فعالیت‌های صنفی و دارای پروانه فعالیت به متقاضیان انفرادی اشتغال پرداخت می‌شود.

رییس کمیته امداد قشم تصریح کرد: همچنین در طرح‌های کارفرمایی و راهبردی شغلی، به ازای اشتغال و به کارگیری هر مددجو یا فرزند آن‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به کارفرما پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: همه تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) بدون بهره بانکی و با بازپرداخت پنج تا هفت سال پرداخت می‌شود.

غلامی افزود: متقاضیان تسهیلات اشتغال، باید درخواست خود را به دفاتر کمیته امداد شهرستان قشم مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۶۰ مددجوی این شهرستان در دوره‌های آموزشی مهارت کسب و کار، پایدار سازی و توسعه مشاغل شرکت کردند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟