اعلام حمایت شورای ائمه و مساجد اتاوا از مسجدالاقصی


اعلام حمایت شورای ائمه و مساجد اتاوا از مسجدالاقصی

شورای ائمه ، سازمان های متحد مسلمانان و مساجد اوتاوا-گاتینو در بیانیه ای اعلام کرد که هتک حرمت مسجد الاقصی و خشونت در مناطق اطراف آن بسیار نگران کننده و غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « muslimlink»،شورای ائمه ، سازمان های متحد مسلمانان و مساجد اوتاوا-گاتینو در بیانیه ای اعلام کرد که هتک حرمت مسجد الاقصی و خشونت در مناطق اطراف آن بسیار نگران کننده و غیرقابل قبول است.

در این بیانیه آمده است که چنین خشونتی را به ویژه علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی ، سومین مکان مقدس برای مسلمانان محکوم می کنیم.

این شورا اعلام کرد که همه آیین ها و دین ها مکان های عبادی را مکان های صلح و آرامش می دانند. وقتی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به نمازگزاران حمله کرده و نارنجک به داخل مسجد انداختند، مقدسات مسجد الاقصی به طرز شرورانه ای دست به هتک حرمت این مسجد زدند و صلح و آرامش آن را نقض کردند.

این بیانیه تاکید کرده است که حمله به عبادتگاه حمله به همه مقدسات است.

شورای ائمه و سازمان های متحد مسلمانان اوتاوا-گاتینو همچنین گفت: هتک حرمت مسجد الاقصی همراه با تهاجم و ستم مداوم علیه مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بر خلاف قوانین بین المللی و قطعنامه های متعدد شورای امنیت سازمان ملل ، موجب ناامیدی و درماندگی جوامع ما شده است.

در بیانیه این شورا آمده است: ما همه رهبران مذهبی و سیاسی و همچنین افراد را تشویق می کنیم تا در جهت برقراری عدالت و صلح در منطقه تلاش کنند.

این شورا افزود: اگرچه اکنون آتش بس برقرار شده است جوامع ما همچنان در سوگ مرگ زنان ، کودکان و کل خانواده ها در اثر بمباران اسرائیل در غزه سوگواری می کنند.

شورای ائمه و سازمان های متحد مسلمانان اوتاوا-گاتینو از همه مسلمانان کانادا خواست تا با استمداد از کمک های الهی به بازگرداندن صلح در این منطقه مقدس و در سراسر جهان کمک کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...