آخرین جزئیات از برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری


آخرین جزئیات از برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا درباره آخرین جزئیات از برگزاری مصاحبه متقاضیان دکتری توضیحاتی را ارائه کرد.


در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
آخرین جزئیات از برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا درباره آخرین جزئیات از برگزاری مصاحبه متقاضیان دکتری توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید رضایی شریف آبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن جامعه در پیک چهارم مرحله دوم آزمون دکتری در دانشگاه الزهرا به شیوه الکترونیکی انجام خواهد شد.

او افزود: متقاضیان باید آمادگی و برنامه‌ریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری مصاحبه را داشته باشند.

رضایی شریف آبادی تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری ضروری است تا متن اطلاعیه‌های مندرج در وبگاه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک اعلام شده و انجام ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام کنند.

او ادامه داد: اطلاعات تکمیلی در خصوص جدول زمانبندی، مدارک مورد نیاز و نرم افزار مورد استفاده و ... در اطلاعیه مندرج در وبگاه هر دانشکده قابل مشاهده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا گفت: تاکید می‌شود داوطلبان دکتری تمامی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل تمامی مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشند تا در صورت درخواست هیئت مصاحبه کننده مدارک مورد نظر را ارائه کنند.

رضایی شریف آبادی بیان کرد: شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا براساس اطلاعات و مدارک خود اظهاری آنان انجام می‌شود؛ لذا چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک او وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی او ملغی و به تحصیل ایشان خاتمه داده می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا اضافه کرد: بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی برای داوطلبان دکتری از روز ۵ خرداد شروع شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد که در این میان متقاضیان باید مدارک خود را در سامانه جامع آموزشی گلستان بارگذاری کنند. جلسه مصاحبه به صورت مجازی و از طریق نرم افزار Adobe connect به صورت صوتی و تصویری برگزار می‌شود.

رضایی شریف آبادی در پایان گفت: بازه زمانی برای مصاحبه دکتری از ۲۴ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی در خصوص جدول زمانبندی، مدارک مورد نیاز و نرم افزار مورد استفاده و .. و شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات در وبگاه هر دانشکده درج شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه دانشگاه الزهرا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

موکول شدن فعالیت‌های آزمایشگاهی دانشجویان کارشناسی به ترم آینده دانشجویان کارشناسی حق ورود به خوابگاه‌ها را ندارند/ لزوم ارائه گواهی سلامت برای حضور در خوابگاه برنامه ریزی دانشگاه شریف برای حضور دانشجویان نو ورود مصاحبه برای پذیرش داوطلبان دکتری به صورت حضوری است/ ظرفیت ۲۲۰ نفری برای پذیرش دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شهیدبهشتی از ۸ خرداد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید