اقدامات حقوقی درباره سوء قصد امام جماعت مسجد حسنی انجام می‌شود


 اقدامات حقوقی درباره سوء قصد امام جماعت مسجد حسنی انجام می‌شود

حجت‌الاسلام حاجی آبادی گفت: امامان جماعت و روحانیون شرق تهران وظیفه خود می‌دانیم پیگیری‌های حقوقی را نسبت به سوءقصد به جان حجت‌الاسلام مصطفوی منتظری، امام جماعت مسجد حسنی انجام دهیم تا ضارب کیفر لازم را ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی آبادی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با ابراز تاسف از سوء قصد ضورت گرفته به جان حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی منتظری، امام جماعت مسجد حسنی منطقه نیروی هوایی تهران، اظهار کرد: این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی روی می دهد البته نمی توانیم بگوییم که این کار از پیش برنامه ریزی شده است اما وقتی طی چند سال اخیر چند بار چنین اتفاقات تلخی پیش می آید باید بیشتر در مورد عوامل این امر از سوی دستگاه های مربوطه پیگیری های لازم صورت گیرد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت شرق تهران و امام جماعت مسجد 14 معصوم (ع) نیروی هوایی افزود: ما امامان جماعت و روحانیون شرق تهران وظیفه خود می دانیم پیگیری های حقوقی را نسبت به سوء قصد به جان حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی منتظری امام جماعت مسجد حسنی انجام دهیم و ان شاءالله ضارب کیفر لازم را ببیند.

وی اضافه کرد: در برخی از مواردی که به جان یکی از روحانیون محترم سوء قصدی صورت گرفت، بحث جنون ضارب مطرح شد که امیدواریم درباره امام جماعت مسجد حسنی این موضوع تکرار نشود.

حاجی آبادی ادامه داد: طبق بررسی های ما ضارب حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی منتظری فردی میانسال و دارای سلامتی کامل عقل است. روز گذشته و در زمانی که آقای مصطفوی قصد حضور در مسجد برای اقامه نماز مغرب و عشا را داشت به ایشان حمله کرده و با وسیله ای که داشت آقای مصطفوی را مورد ضرب و شتم قرار داد. در حال حاضر این موضوع مطرح است که ضارب احتمالا معتاد است و هنگام سوء قصد به جان آقای مصطفوی از مواد استفاده کرده بود، حتی این موضوع نیز باید مورد بررسی دقیق صورت گیرد و عامل این اتفاق تلخ مجازات شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.

حاجی آبادی در ادامه با بیان اینکه حال عمومی حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی خوب است و ایشان در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقدار زیادی خون از ایشان رفته است احتمالا به توصیه پزشکان مدتی در بیمارستان بستری باشد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !