معاون استاندار هرمزگان: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مکتوب شود


معاون استاندار هرمزگان: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مکتوب شود

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گردآوری خاطرات یادگاران دفاع مقدس به صورت مکتوب در این استان را ضروری دانست.

علی رئوفی چهارشنبه شب در نشست ستاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان افزود: آثار مکتوب دفاع مقدس هویت و تاریخ و یادمان شهدا، رزمندگان، آزادگان و همه کسانی است که در حفظ انقلاب تلاش کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در بندر شهید رجایی، عنوان کرد: تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام و گلگون کفن دفاع مقدس در بندر شهید رجایی فضای هرمزگان را همزمان با آزاد سازی خرمشهر عطرآگین کرد.
معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس هیمنه دولت بعث عراق فرو ریخت و زمینه ساز پیروزی های دیگر در جبهه ها برای کشور شد.
رئوفی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همه، به ویژه مدیران است و همه دستاوردها مرهون رشادت های شهیدان است.
وی در این رابطه به برگزاری کنگره شهدای دانشجویی استان به زودی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان با هدف حفظ یاد خاطره شهدای دانشجو و تکریم خانواده های آنها اشاره کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به حادثه شهادت مظلومانه ۲۹۰ نفر مسافران هواپیمای ایرباس بر فراز خلیج فارس توسط ناو جنگی آمریکایی در ۱۲ تیرماه سال ۶۷، نام گذاری فرودگاه بندرعباس با هدف حفظ یاد خاطره این شهدا کاری ارزشمند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !