دو فرنگی کار قم به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند


دو فرنگی کار قم به اردوی تیم ملی کشتی  دعوت شدند

قم – ایرنا – رئیس هیات کشتی قم گفت:‌ دو فرنگی کار قم به یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شدند.

هادی علیایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی که از ۱۳ خرداد آغاز می‌شود، علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی فرنگی کاران بااستعداد قمی حضور دارند.

وی افزود: یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۱ توکیو، روزهای ۱۳ تا ۲۳ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

رئیس هیات کشتی قم ادامه داد: در این اردو علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم مراحل آماده سازی خود را ادامه می‌دهند.

علیایی، قم را خاستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و افزود: روند توسعه و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزش در این استان همواره در طی سال های اخیر رشد داشته‌است.

وی ادامه داد: استان قم افتخار آفرینان زیادی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کرده‌است و این ورزشکاران توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف عملکرد درخشانی از خود ثبت کنند.

رئیس هیات کشتی قم افزود: امیدواریم برگزاری این اردو بتواند زمینه و بستر مناسب برای تقویت امور فنی ورزشکاران و ارتقای آمادگی جسمانی آنها برای حضور پرقدرت تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی را فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟