معاون سازمان تبلیغات اسلامی: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است


معاون سازمان تبلیغات اسلامی: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است

شفقنا- معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی، غایت تبلیغ را گفتمان سازی می دانند، گفت: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است. به گزارش شفقنا، حجت الاسلام جنتی در نشست هم اندیشی «علاج مشکلات» که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان […]

معاون سازمان تبلیغات اسلامی: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم استمعاون سازمان تبلیغات اسلامی: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است

شفقنا- معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی، غایت تبلیغ را گفتمان سازی می دانند، گفت: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام جنتی در نشست هم اندیشی «علاج مشکلات» که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب، غایت تبلیغ را گفتمان سازی می دانند، گفت: گفتمان سازی یکی از مسائل مهمی است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در فرایند گفتمان سازی جریان انقلابی، بر مسأله کشف مسائل تأکید می شود، ادامه داد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، برای گفتمان سازی باید در زمینه نیازها تأکید و اصرار بسیاری صورت گرفته و دمیده شود.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: جریان غرب گرا در زمینه مذاکره این کار را انجام دادند و همه نیازهای جامعه را به مذاکره گره زدند، از این رو ضرورت این کار بیهوده در اذهان عمومی احساس شد و حتی امروز نیز آن را مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در زمینه سیر مطالبات مردم گفتمان سازی نشود با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد، بر ضرورت کشف و توزیع نیازهای روز جامعه در راستای گفتمان سازی تأکید و عنوان کرد: اولین قدم در زمینه گفتمان سازی، شناخت گفتمان و مطالبات مردم است.

جنتی نسبت به بی تفاوتی افراد راجع به انتخابات هشدار داد و با اشاره به ضرورت ارائه تصویر کارآمدی برای گفتمان انقلابی از سوی حوزویان، خاطرنشان کرد: جریان غیر انقلابی با دوگانه سازی قصد دارد دولت روی کار آمده از گفتمان انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و ما باید مراقب این قضیه باشیم و نپنداریم پیروز قاطع انتخابات، جریان انقلابی است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت