کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند، دلسوز مردم نیستند


کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند، دلسوز مردم نیستند

تهران-ایرنا- رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس با تاکید بر اینکه مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند، تاکید کردند: کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند، دلسوز مردم نیستند.

به گزارش ایرنا، ‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز - پنجشنبه - در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از طریق ارتباط تصویری با صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان درباره شورای نگهبان و مشارکت مردم در انتخابات سخن گفتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزودند: به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.

رهبر معظم انقلاب گفتند: در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: به حرف این کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی‌کند.

در این جلسه، رئیس مجلس گزارشی از عملکرد یکساله‌ مجلس یازدهم شورای اسلامی را ارائه کرد.

این دیدار که بصورت معمول در روزهای ابتدایی خرداد ماه سالهای گذشته - به مناسب آغاز به‌کار اولین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در خرداد ۱۳۵۹- در حضور رهبر انقلاب انجام می‌شد، امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.

متن کامل بیانات ایشان به زودی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید