امام جمعه ابرکوه: چشم جهانیان به حضور ایرانیان در انتخابات دوخته شد


امام جمعه ابرکوه: چشم جهانیان به حضور ایرانیان در انتخابات دوخته شد

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه با اشاره به اهمیت حضور آحاد مردم با گرایش های مختلف فکری در انتخابات جمعه 28 خردادماه جاری، گفت: چشم مردم جهان اعم از دوست و دشمن در این برهه حساس به حضور ایرانیان در شعبه های اخذ رای دوخته شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشستی با تاکید بر حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات پیش رو ، افزود: مردم در تبعیت از مقام عظمای ولایت بار دیگر با حضورحماسی خویش در انتخابات ریاست جمهوری و شورا شهر و روستا تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: انتخابات آبروی نظام و انقلاب است و مردم تاکنون نگذاشتند در هیچ زمان ومکانی آبروی نظام کاسته شود بلکه با حضورشان آبرو و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دوچندان کردند.

حسینی با بیان اینکه مهمترین آرزو و هدف دشمن ، مشارکت حدّاقلی مردم در انتخابات است ، گفت: مردم با جناح ها وگرایش های سیاسی مختلف پای ارزش های انقلاب ایستادند و دشمن را ناکام می گذارند.

وی ادامه داد: مردم باید شگردها و ترفندهای دشمنان نظام را برای تحقّق آرزوهای شیطانی در آسیب رسانی به انتخابات بدانند و برای ناکامی بدخواهان گامی مهم و سرنوشت سازی را در ۲۸ خرداد بردارند .

حسینی خاطرنشان کرد: انتخابات اساسی‌ترین مساله و حضور مردم در آن مهم ترین عامل اقتدار است وحضور حداکثری مردم در شعبه های خذ رای را از هر لحاظ بیمه می‌کند و لذا مردم باید با شوق و ذوق در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه ابرکوه همچنین تاکید کرد : داوطلبان ششمین دوره شورای شهر وروستا برای اینکه این شهرستان کمتر توسعه یافته استان یزد برای ارایه خدمات ،رشد ،توسعه شهرستان توان و تلاش خود را به کار گیرد، با تلاش زیاد وارد میدان عمل شوند.

حسینی اضافه کرد: داوطلبان برای کسب آرای مردم که بتوانند خدمات شایانی برای رشد شکوفایی و محرومیت زادیی شهرستان داشته باشند تلاش کنند.

رییس جمهوری آینده با اقتدار و توانمند باشد

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین با اشاره به ویژگی های بارز برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو گفت: رییس جمهوری آینده باید برای نشان دادن عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در فرهنگ و زبان دیپلماسی در عرصه های بین المللی با اقتدار و توانمند باشد.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری بعداز مقام معظم رهبری دومین شخصیت اجرایی کشور است، تصریح کرد: باید تلاش مضاعفی برای رونق اقتصادی مردم و کشور صورت گیرد و از شعارهای انتخاباتی پرهیز کند.

حسینی با اشاره به اینکه رییس جمهوری باید نجات بخش اقتصاد آسیب‌دیده کشور باشد افزود: در این خصوص باید تیم قوی و کاردان اقتصادی با مدیریت جهادی به همراه داشته باشد.

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه رییس جمهوری از ابتدا تبلیغات فرایند تلاش خود را شفاف برای ملت بازگو کند، خاطرنشان کرد: وضعیت مسکن ، ازدواج و اشتغال جوانان ، نحوه پرداخت یارانه ها ، سهام عدالت ، راهکارهای مبارزه با فساد ، همسان سازی حقوق کارمندان و معیشت آنان ، رفع مسایل و مشکلات کارمندان پس بازنشستگی را واضح به ملت ارایه دهد.

حسینی با اشاره به پیام نوروزی هرسال مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو اظهار کرد: رییس جمهوری بایستی با تلاش برای تحقق شعار که خواسته رهبر معظم انقلاب و ملت است تلاش کند و در فرایند این تلاس هرچند وقت یکبار با ارایه مستندات گزارشی ارایه کند .

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: رییس جمهوری علاوه بر مکتبی ، متخصص و کاردان بودن باید روحیه شجاعت در تقابل با جبهه باطل مدیر و مدبر نیز باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره های عشایری همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری،۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید