آیین سالگرد امام راحل (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود


آیین سالگرد امام راحل (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- ایرنا- جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان خراسان شمالی گفت : برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و 15 خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، احمد برادران روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی در بجنورد اظهارداشت : تمام برنامه های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به نحو شایسته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وی افزود: ضمن این که برای اجرای این برنامه ها باید از ظرفیت تمام دستگاه های متولی بهره مند شد اما با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم از خیز دوباره شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برنامه های سالگرد ارتحال باید در حوزه محتوایی مورد تاکید قرار گیرد لذا برگزاری جلسات بصیرتی و آموزشی الزامی است. برادران همچنین انتخابات را یک رویداد و اتفاق بزرگ دانست و تصریح کرد:با توجه به توطئه چینی دشمنان در زمان انتخابات برای تضعیف نظام و عدم مشارکت مردم ، حضور حداکثری مردم مهم است.
براساس آخرین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم اکنون از هشت شهرستان استان خراسان شمالی چهار شهرستان بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و اسفراین در وضعیت نارنجی و شهرستان های فاروج؛ جاجرم و گرمه و زار و جرگلان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
همچنین طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی هم اکنون 278 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این استان بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403