خبری مهم برای استقلال از حریف آسیایی اش


خبری مهم برای استقلال از حریف آسیایی اش

پس از بافتیمبی گومیس، حالا رسانه های معتبر پرو و ترکیه از احتمال بالای پیوستن آندره کاریلو به بشیکتاش خبر می دهند. نوشته خبری مهم برای استقلال از حریف آسیایی اش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم برای استقلال از حریف آسیایی اش

ستاره های خارجی الهلال در راه ترکیه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۸:۲۰
خبری مهم برای استقلال از حریف آسیایی اش

پس از بافتیمبی گومیس، حالا رسانه های معتبر پرو و ترکیه از احتمال بالای پیوستن آندره کاریلو به بشیکتاش خبر می دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همانطور که از قبل نیز عنوان شده بود، الهلال برای فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، به دنبال تغییر و تحولات عظیمی در میان بازیکنان خارجی خود است و پس از سباستین جووینکو و بافتیمبی گومیس، حالا آندره کاریلو پرویی نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

الهلال که موفق به جذب موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو شد، قصد دارد چند نفر از بازیکنان خارجی خود را بفروشد و یا اینکه قصد تمدید قرارداد با آنها را ندارد. رسانه معتبر El Futbolero کشور پرو در مطلبی به جدایی آندره کاریلو بازیکن الهلال اشاره کرده است.

این رسانه نوشته است که کاریلو قصد دارد قید چند میلیون دلار دستمزد در عربستان را بزند و راهی فوتبال اروپا شود. او یکی از منفورترین تیم های اروپایی را انتخاب کرده است. بشیکتاش تیمی در سوپرلیگ ترکیه است که بیش از هر چیز به دلیل ناراحتی بین المللی بخاطر رفتار هوادارانش، مورد سوال است.

این وب سایت پرویی در ادامه نوشته است آندره کاریلو اخیراً با الهلال قهرمان لیگ عربستان شد و یکی از برجسته ترین فوتبالیست های این تیم سعودی بود. این عملکرد خوب این بازیکن باعث شوق و شور هواداران تیم ملی پرو نیز شد زیرا آنها معتقدند که آمادگی بالای کاریلو می تواند به تیم ملی پرو در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی کمک کند.

وب سایت fanatic ترکیه نیز در مطلبی نوشته است که بشیکتاش پس از قهرمانی در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه، به دنبال تشکیل تیم قدرتمندی جهت حضور در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست و در همین زمینه، آندره کاریلو نخستین بازیکنی است که جهت حضور در این تیم، با او تماس هایی برقرار شده است.

روز گذشته نیز روزنامه ینی آلانیا از علاقه مندی باشگاه آلانیا اسپور ترکیه برای به خدمت گرفتن بافتیمبی گومیس نوشته بود. طبق ادعای این روزنامه، گومیس که سابقه قهرمانی در ترکیه با گالاتاسرای را در کارنامه دارد، فصل بعد راهی سوپرلیگ این کشور می شود.

پیش از این نیز جدایی سباستین جووینکو و حضور احتمالی او در فوتبال ایتالیا توسط رسانه های مختلف عنوان شده بود. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان