انتشار 50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی/ پلیس: در حال بررسی پرونده هستیم


انتشار 50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی/ پلیس: در حال بررسی پرونده هستیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا از تشکیل پرونده‌ای در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن از سوی پلیس خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در خصوص جزئیات این خبر گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ناجا اظهار کرد: پرونده‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

به نوشته خبرگزاری ایلنا، وی افزود: به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به سرعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ماجرا چیست؟

سایت رکنا در مطلبی نوشته است: اخیرا یک پسر چینی اقدام به انتشار فیلم هایی از روابط خود با دختران نوجوان ایرانی در شبکه یوتیوب کرده است. انتشار نزدیک به 50 فیلم از فضای شخصی زندگی این دختران، بدون اجازه آنان که اکثرا کمتر از 18 سال سن دارند. پلیس پاوا(پلیس کنترل اتباع خارجی)تحقیقات برروی این پرونده را آغاز کرده است. جوان چینی ساکن ایران است. او در مدت سکونت خود در ایران با عده‌ای دختران نوجوان ایرانی رابطه برقرار کرده و فیلم‌هایی از گفتگو با آنها یا معاشرت‌هایشان تهیه کرده بود.

فیلم‌ها یکی پس از دیگری در شبکه اجتماعی یوتیوب بارگزاری شده‌اند. حدود 50 فیلم از دختران نوجوان ایرانی در صفحه یوتیوب این جوان چینی منتشر شده بود که او در مورد رابطه‌اش با آنها توضیح داده بود.

پسر جوان چینی در مورد روابط خود با آنها، دعوت شدن به شام و نظراتی که دختران ایرانی راجع به شخصیت او داده بودند صحبت می‌کرد. مثلا در جایی می‌گفت که من از نظر دختران ایرانی انسان خسیسی هستم!

اعتراض دختران نوجوان ایرانی به انتشار کلیپ های خصوصی

دختران با مشاهده فیلم‌های خود در یوتیوب با کامنت‌هایی به زبان انگلیسی یا فارسی از این جوان درخواست کردند که کلیپ‌ها را از صفحه شخصی خود در یوتیوب بردارد و حتی عده‌ای اعتراض کرده و گفته بودند که قرار نبود این کلیپ‌ها منتشر شود.

دیگر کاربران هم واکنش‌های تندی از خود نشان داده و این جوان چینی را فردی سواستفاده‌گر خواننده بودند. در همین حال که این موج منفی در فضای مجازی راه افتاد، پیگیری این ماجرا در جریان کار پلیس پاوا قرار گرفت چرا که متهم پرونده از اتباع خارجی است.

انتشار کلیپ عذرخواهی از سوی جوان چینی

جوان چینی در اظهارات خود ادعا کرده بود که مثل خیلی از گردشگران جهان، از سبک زندگی افراد مختلف جهان فیلم تهیه می کرد.

با برخاستن موج اعتراضات دختران و آغاز تحقیقات پلیسی، او اقدام به حذف کلیپ‌ها از حساب خود کرد. فیلم‌ها حاوی صحنه‌های مستهجن نیست.

این جوان در اولین اظهارات خود به پلیس پاوا ایران مدعی شده است که انگیزه‌اش نشان دادن سبک زندگی ایرانیان بوده است و تولید چنین محتوایی در فضای یوتیوب در همه جای جهان امری طبیعی بوده است.

در حالی که در واکنش‌های اولیه گفته شده بود که دختران کم‌سن حتی زیر شانزده ساله ایرانی مورد سواستفاده یک فرد چینی قرار گرفته‌اند اما او گفته بود در برخی کلیپ‌ها حتی خانواده‌های این دختران جوان هنگام معاشرت آنها با جوان چینی حضور داشتند.

هر چند انتشار تصاویر خصوصی مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران جرم است اما این فرد ادعا کرده بود که قصد توهین به هیچ کسی را نداشته و در آخرین کلیپ منتشر شده از همه ایرانیان عذرخواهی کرده است.

رسیدگی به این پرونده هم چنان در دستور کار پلیس پاوا قرار دارد تا به ابعاد دیگر از انگیزه‌های احتمالی این فرد رسیدگی شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که این پسر چینی از امروز ( جمعه 7 خردادماه 1400) تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفته است.

 

شب زفاف عجیب این زن با یک روح و ازدواج با ارواح +عکس

تولد انسان عجیب الخلقه + فیلم نوزاد فضایی در اندونزی

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارند

با زندگی‌های عجیب و غریب این ۱۱ نفر متحیر می شوید!

تولد نوزادی با ۲ سر و ۳ دست + عکس ها

تصویری از بچه روح بازیگوش در یک خانه ! 

عجیب ترین موجودات افسانه ای انسان نما + عکس

زنانی که سالی یکبار همسرانشان را عوض می کنند+ عکس

اقدام خجالت آور مرد مکزیکی با گاو در وسط خیابان+ تصویر

تجاوز و رابطه جنسی پیرمرد با تمساح +عکس

بازی کودک خردسال چینی با مارها! +فیلم

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟