55 مبتلای جدید کرونا در خراسان شمالی بستری شدند


55 مبتلای جدید کرونا در خراسان شمالی بستری شدند

بجنورد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، در  24ساعته گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد و 55 مبتلای جدید بستری شدند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این دانشگاه، دکتر سیداحمد هاشمی افزود: اکنون ۲۷۱ بیمار با علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.
وی افزود: همه گروها های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده تا به ترتیب سنی به صورت هوشمند و از طریق پیامک نوبت‌دهی شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: افراد از هرگونه مراجعه بصورت حضوری و بدون نوبت خودداری کنند.

براساس آمار رسمی استان خراسان شمالی از اسفندماه ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد و هم اکنون در فاز چهارم این بیماری قرار دارد و تاکنون بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

همچنین تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر در خراسان شمالی واکسن کرونا زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟