جلیلی: خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است / رفع تورم مسکّن نمی‌خواهد


جلیلی: خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است / رفع تورم مسکّن نمی‌خواهد

شفقنا- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد. به گزارش تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی گفت‌وگویی اظهار داشت: روزانه 2000 میلیارد تومان خلق پول در کشور صورت می‌گیرد و با این میزان خلق پول نمی‌توان به‌طور شایسته جلوی تورم را […]

جلیلی: خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است / رفع تورم مسکّن نمی‌خواهدجلیلی: خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است / رفع تورم مسکّن نمی‌خواهد

شفقنا- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد.

به گزارش تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی گفت‌وگویی اظهار داشت: روزانه ۲۰۰۰ میلیارد تومان خلق پول در کشور صورت می‌گیرد و با این میزان خلق پول نمی‌توان به‌طور شایسته جلوی تورم را گرفت؛ چون این سرمایه به بازار می‌رود و صاحبان آن امکان خرید دارند و فاصله با کسانی که این پول را ندارند، بیشتر می‌شود.

وی افزود: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: در ۸ سال گذشته تحت عنوان «دولت سایه» با جوانان، دانشجویان، کارشناسان و مدیرانِ با تجربه سعی کردیم که مسائل کشور را سایه‌به‌سایه دنبال کنیم و مانند یک دولت روی موضوعات مختلف مطالعه و بررسی کرده و مسائل را بیابیم. هم‌چنین سعی کردیم شاخص‌ها را بیابیم و با حضور در میدان، دانشگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی و جلسات با اصناف درباره‌ی آن بحث و گفت‌وگو داشتیم و سعی در تمرین کارِ دولت انجام دادیم.

جلیلی ادامه داد: البته تمامی نتایج را هم بلافاصله به دولتِ مستقر اعلام می‌کردیم و بنا نداشتیم که اگر روزی سرکار آمدیم آن را اجرا کنیم و این دولت بود که باید تصمیم می‌گرفت از این نتایج استفاده کند یا نکند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید