مقاصد برتر عشایر دیجیتال


مقاصد برتر عشایر دیجیتال

عشایر دیجیتال (DNs) یا کوچ‌گردی دیجیتال به افرادی اشاره دارد که برای امرار معاش و زندگی‌کردن از فناوری‌های مخابراتی راه دور استفاده می‌کنند. این افراد در سفر هستند و به کمک فناوری امرار معاش کرده و همانند کوچ‌نشینان زندگی می‌کنند.

به نقل از نیوز، کشورهای ساحلی ۹ مکان از ۱۰ مکان برتر برای عشایر دیجیتال هستند که فرودگاه‌ اصلی و پروازهای بین‌المللی وسیله ارتباطی به این مناطق بوده و سرانه درآمد ناخالص ملی کمتر از متوسط بودجه عشایر دیجیتال است.

۱۰ مکان برتر برای عشایر دیجیتال در ذیل معرفی شده است:

همه کشورهای رتبه برتر در هر منطقه، از الگوی کشورهای ساحلی پیروی می‌کنند و سالانه درآمد سرانه کمتر از ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار (به استثنای پرتغال) و ورودی به منطقه‌ای از جهان با دسترسی ارزان و قابل اعتماد به کشورهای مجاور را دارند.

نتایج نظرسنجی نشان داد، مقاصد اصلی در این سبک عشایری، شامل مکزیک (۱۳ درصد)، تایلند (۱۲ درصد)، اندونزی (۹ درصد)، کلمبیا (۷ درصد) و ویتنام (۵ درصد) هستند.

علاوه بر این، پرتغال در اروپای غربی، ترکیه در خاورمیانه و آفریقای جنوبی در آفریقا نیز در این گروه قرار دارند و بر اساس نمودار ارائه شده، کاستاریکا، برزیل و فیلیپین به‌عنوان بهترین مکان‌ها برای عشایر دیجیتال رتبه‌بندی شدند.

سایر مناطق مانند جنوب‌شرقی آسیا با ۳۴ درصد و بعد از آن آمریکای مرکزی با ۱۶ درصد و آمریکای جنوبی با ۱۳ درصد آراء به‌عنوان محبوب‌ترین منطقه برای DNs شناخته شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان