اسکوچیچ جای مهدی قایدی در تیم ملی را به این پرسپولیسی می دهد ؟


اسکوچیچ جای مهدی قایدی در تیم ملی را به این پرسپولیسی می دهد ؟

مهدی ترابی و مهدی قایدی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال و پرسپولیس هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند اما از این دو نفر فقط یکی از آن‌ها درون زمین قرار می‌گیرد. نوشته اسکوچیچ جای مهدی قایدی در تیم ملی را به این پرسپولیسی می دهد ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اسکوچیچ جای مهدی قایدی در تیم ملی را به این پرسپولیسی می دهد ؟

رقابت ترابی و قایدی برای بازی در تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰
اسکوچیچ جای مهدی قایدی در تیم ملی را به این پرسپولیسی می دهد ؟

مهدی ترابی و مهدی قایدی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال و پرسپولیس هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند اما از این دو نفر فقط یکی از آن‌ها درون زمین قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت برای پوشیدن لباس تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آغاز شده و در برخی پست‌ها از حالا می‌شود تشخیص داد چه بازیکنی به میدان می‌رود اما در پست هافبک چپ انتخاب برای اسکوچیچ سخت خواهد بود. درخشش مهدی ترابی و مهدی قایدی در پرسپولیس و استقلال باعث شد اسکوچیچ هر دو بازیکن را به تیم ملی دعوت کند اما هر دو آنها بهترین بازی خود را در پست هافبک چپ ارائه می‌دهند.

در پرسپولیس احسان پهلوان به اجبار در پست هافبک راست بازی می‌کند تا ترابی در پست مورد علاقه‌اش بازی کند و در استقلال هم مهدی قایدی وقتی به کناره‌ها می‌رود ویرانگر می‌شود. بازی هر دو بازیکن در یک پست کار اسکوچیچ را برای انتخاب سخت می‌کند.

از طرفی خط حمله ایران گزینه‌های مطرحی دارد و قایدی که مهاجم بودن را هم تجربه کرده شانس زیادی برای بازی در پست مهاجم سایه را ندارد تا رقابت ترابی و قایدی برای بازی در پست هافبک چپ جدی‌تر شود. برای بازی در این پست اسکوچیچ بازیکنانی مثل جهانبخش، امیری، قدوس و سلمانی را هم در اختیار دارد.

بنابراین یکی از مهمترین انتخاب‌های سرمربی تیم ملی بازیکن مورد نظر در پست هافبک یا وینگر چپ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟