سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ در یک ویدیوی جدید خودنمایی کرد


سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ در یک ویدیوی جدید خودنمایی کرد

گجت نیوز سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ پیش‌تر در گوشی گلکسی S21 اولترا استفاده شده بود. حالا کمپانی کره‌ای به طور تلویحی، نوید ورود این سنسور 108 مگاپیکسلی را به پرچمداران دیگر داده است. در زمستان گذشته، سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ معرفی و در گوشی گلکسی اس 21 اولترا تعبیه شد. اما شاید به زودی، این سنسور 1/1.33... نوشته سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ در یک...

سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ پیش‌تر در گوشی گلکسی S21 اولترا استفاده شده بود. حالا کمپانی کره‌ای به طور تلویحی، نوید ورود این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را به پرچمداران دیگر داده است.

در زمستان گذشته، سنسور ISOCELL HM3 سامسونگ معرفی و در گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا تعبیه شد. اما شاید به زودی، این سنسور ۱/۱.۳۳ اینچی در گوشی‌های دیگر سامسونگ و سایر پرچمداران بازار هم مورد استفاده قرار بگیرد؛ زیرا کمپانی کره‌ای با انتشار یک ویدیوی جدید، ویژگی‌های آن را بازتشریح کرد.

سنسور HM3 قادر به ثبت تصاویر ۱۲ بیت با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل به صورت پیش‌فرض است. ناگفته نماند که این حسگر تصویر، از فناوری ترکیب پیکسلی ۹ به ۱ استفاده می‌کند؛ با سایز پیکسل موثر ۲.۴ میکرومتر!

از دیگر ویژگی‌های آن باید به قابلیت Smart-ISO Pro اشاره کنیم که در بهبود محتوای HDR تاثیرگذار است. این کار با ثبت همزمان شات‌های ISO پایین و بالا برای بالانس کردن شبح‌وارگی (ghosting) در سوژه‌های در حال حرکت انجام می‌گیرد.

امکان ضبط ویدیو با رزولوشن ۸K و ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، از دیگر قابلیت‌های این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند. به قول سامسونگ، حسگر تصویر HM3 گوشی شما را به یک دوربین عکاسی تبدیل می‌کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید