خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب


خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب

امروزه یکی از ملزومات هر خانه ای بدون شک میز ناهار خوری است. داشتن میز ناهار خوری باعث می‌شود قسمتی از منزل شما به مکانی ثابت برای خوردن غذا و گفتگویی دوستانه تبدیل شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی چوب، وجود میزناهاخوری به جز جدا کردن قسمت غذا خوری خانه از بخش‌های دیگر، نظم و انضباط خاصی به محل سکونت شما می‌دهد. اما چگونه می‌توانید میز ناهار خوری مناسبی برای منزل خود انتخاب کنید؟ چه میزی برای دکوراسیون خانۀ شما مناسب است؟ آیا متراژ خانه در انتخاب میز ناهار خوری دخیل است؟ و شاید بسیاری از پرسش‌های دیگر که ذهن شما را در هنگام خرید آن مشغول می‌کند.

ما در این مقاله سعی داریم به انتخاب شما برای یک میز ناهار خوری مناسب در منزلتان کمک کنیم با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

میز ناهاری خوری استاندارد

اولین قدم برای انتخاب یک میز ناهاری خوری مناسب، قیمت میز ناهار خوری، استاندارد بودن و بعد شکل ظاهری آن است. راحتی، استحکام، فضای مناسب روی میز، راحتی صندلی‌ها، انتخاب رنگ و طرح مناسب با فضای خانه و همین طور جنس و ابعاد آن از نکاتی است که هنگام خرید یک میز ناهار خوری باید به آن‌ها توجه کرد. میزهای ناهار خوری انواع گوناگونی دارند به طوری که تمامی سلایق افراد را در بر می‌گیرند. بعد از شناخت انواع میزهای ناهار خوری می‌توان بهترین انتخاب را برای خرید این کالا انجام داد. انواع میزهای ناهار خوری عبارت اند از:

خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب

· میزهای ناهار خوری چستر: این شکل از میزها دارای جزئیات بسیاری در طراحی خود هستند. میزها و صندلی‌ها همچون مبل راحتی چستر از جنس چوب مرغوب ساخته شده و با پارچه‌های و رویه‌های جذابی پوشیده شده اند. منحنی پشتی صندلی به راحت نشستن فرد کمک زیادی می‌کند. همچنین صندلی‌های این میزهای ناهاری خوری به دو شکل با دسته و بی دسته تولید می‌شوند. میزهای ناهار خوری چستر انواع مختلفی از رنگ و طرح‌ها را شامل می‌شوند و شما می‌توانید نسبت به سلیقۀ خود از آن‌ها استفاده کنید. این میزهای ناهارخوری به صورت 4،6 و 8 نفره تولید و عرضه می‌شوند. قیمت این میزها نسبت به نوع و تعداد صندلی آن متفاوت است.

خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب

· میزهای ناهاری خوری کلاسیک: این دسته از میزها معمولاً به شکلی ساده طراحی شده و با رنگ طلائی تزئین می‌شوند. بیشتر موارد استفادۀ این میزها در خانه‌هایی با مساحت‌های بالا است. در طرح‌های کلاسیک معمولا میزهای ناهار خوری، ساده اما شکیل طراحی می‌شوند تا هویت منزل شما را تا حد زیادی کلاسیک اما با وقار نشان دهند

· میزهای ناهار خوری گرد: این دسته از میزها معمولاً برای خانه‌هایی با متراژهای کم ساخته شده است. گرد بودن این میزهای ناهارخوری باعث می‌شود افراد در هنگام خوردن غذا به راحتی به تمام قسمت‌های میز دسترسی داشته باشند. این شکل از میزها معمولاً القاء کنندۀ صمیمیت بیشتری بین افراد خانواده هستند. لازم به ذکر است که این میزها در طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی از پارچه ای تا کلاسیک (ساده) وجود دارند. طراحی این میزهای ناهار خوری و شکل دایره ای آن‌ها باعث می‌شوند خانۀ شما بزرگتر دیده شود. این میزها بیشتر به شکل 2 یا 4 نفره ساخته می‌شوند. لازم به توضیح است این محصول بیشتر در دستۀ میزهای کم جا دسته بندی می‌شوند.

خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب

· میز ناهار خوری کم جا: این میزهای ناهارخوری همان طور که از اسم‌ آن‌ها مشخص است برای خانه‌هایی کوچک طراحی و تولید شده است. کم جا بودن این میزهای ناهار خوری نباید شما را به قضاوت اشتباه از آن‌ها وادار کند. بسیاری تصور می‌کنند کم جا بودن این محصول باعث زیبا نبودن آن می‌شود. اما باید گفت در طراحی این میزها تا حد زیادی دقت و زیبایی به کار رفته است. این شکل از میزها بیشترین طرفدارها را در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده اند

انتخاب میز ناهار خوری

انتخاب درست میزناهار خوری مناسب برای دکوراسیون باعث می‌شود شما شخصی خوش سلیقه در نظر گرفته شوید. بهتر است در دکوراسیون منزلتان از رنگ‌های کمتری استفاده کنید. این کار به شیک و مدرن بودن خانۀ و بهتر دیده شدن میزناهار خوری شما کمک زیادی می‌کند. بهترین انتخاب، رنگ‌های سیاه و سفید به عنوان رنگ‌های اصلی در دکوراسیون خانه هستند. این ترکیب رنگی به همراه میزناهار خوری چوبی می‌تواند جلوه ای خاص به منزل شما بدهد.

خرید میز ناهار خوری و ست کردن آن با دکوراسیون منزل با دیجی چوب

تاثیر نور در شخصیت خانۀ شما

نور گیر بودن خانه یا استفاده از نورهای سفید مناسب می‌تواند تا حد زیادی نمای داخلی خانۀ شما را زیباتر کند. نور مناسب در ترکیب‌های فندقی و سفید به همراه میزناهار خوری چوبی، خانۀ شما را بزرگتر و مدرن تر نشان می‌دهد. استفاده از المان‌های چوبی مانند: میز تلویزیون و کابینت‌های چوبی در آشپزخانه می‌توانند به محیط منزل شما شخصیتی متعادل بدهند. به یاد داشته باشید در خانه‌هایی با متراژ زیاد می‌توانید از میزهای ناهار خوری مربع و در خانه‌های با فضایی معمول از میزهای ناهار خوری چستر استفاده کنید. اگر هم منزل شما کمی کوچک است جای نگرانی نیست. شما با استفاده از میزهای ناهارخوری کم جا می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید. طرح‌ها و مدل‌های گوناگون میزهای نهار خوری باعث شده هر فرد با هر مدل خانه ای که دارد بتواند از آن‌ها استفاده کرده و محل زندگی خود را کامل‌تر از همیشه کند.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا