آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران


آموزش تاتو بدن در اصل نوعی چاپ بر روی بدن است که در آن طرحی با قرار دادن جوهر ، رنگها و رنگدانه ها ، به شکل دائم یا موقتی در لایه درم پوست ایجاد می شود و رنگدانه پوست را تغییر می دهد. هنر ساختن و خلاقیت با تاتو روی بدن بسیار جلوه زیبایی دارد. تاتو بدن در سه دسته گسترده قرار می گیرد: صرفاً تزئینی (بدون معنی خاص). نمادین (با معنای خاصی که مربوط به...

آموزش تاتو بدن در اصل نوعی چاپ بر روی بدن است که در آن طرحی با قرار دادن جوهر ، رنگها و رنگدانه ها ، به شکل دائم یا موقتی در لایه درم پوست ایجاد می شود و رنگدانه پوست را تغییر می دهد. هنر ساختن و خلاقیت با تاتو روی بدن بسیار جلوه زیبایی دارد.

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

تاتو بدن در سه دسته گسترده قرار می گیرد: صرفاً تزئینی (بدون معنی خاص). نمادین (با معنای خاصی که مربوط به پوشنده باشد) و تصویر (تصویری از یک شخص یا مورد خاص). علاوه بر این ، از تاتوی بدن می توان برای شناسایی مانند تاتو گوش به به عنوان شکلی از مارک تجاری استفاده کرد.

انواع تاتو بدن

آکادمی پوست آمریکا پنج نوع تاتو را ارائه می دهد: تاتو های آسیب زا ، که به آن “تاتو طبیعی” نیز می گویند ، ناشی از سوزن زدن درد آور است. تاتو های آماتور؛ تاتو های حرفه ای ، چه از طریق روش های سنتی و چه با دستگاه های مدرن تاتو و تاتو انجام می گیرند. تاتو های آرایشی ، همچنین به عنوان “آرایش دائمی” نیز شناخته می شود و تاتو های پزشکی که بسیار مرسوم نیستند.

آشنایی با آموزش تاتو بدن

تتو یا همان تاتو طرح و نقشی است که به صورت همیشگی و دائمی روی پوشت بدن حک می شود. این نقش ها می تواند به صورت همیشگی روی بدن شما ماندگار باشد. آموزش تاتو بدن یکی از آموزش های جذاب و پر درآمد می باشد که به همین سبب افراد زیادی تمایل گرایش به این حرفه پیدا کرده اند. علاوه بر تنوع در طرح ها و نقش های تاتو، رنگ های آن نیز متنوع می باشد. این رنگ ها شامل سیاه، قرمز، قهوه ای می باشد. این رنگ ها به وسیله تجهیزات تاتو و دستگاه آن به زیر گوشت فرد تزریق می شود، این کار باعث ماندگاری بیشتر طرح و نقش روی بدن می شود. هزینه آموزش تاتو بدن بسته به مهارت مربیان تدریس متفاوت می باشد. آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور، آموزش حرفه ای تاتوی بدن را به نحو احسنت انجام می دهند.

دلایل آموزش تاتو حرفه ای و انجام آن

تاتو بدن یا همان خالکوبی در زمان های گذشته تنها مورد استقبال افراد سرکش و یاغی بوده است و مردم دیگر دید منفی نسبت به آن داشتند. اما در دنیای امروز دیگر آن دید منفی روی تاتو و انجام آن وجود ندارد. زمانی که بازیگران و ورزشکاران از تاتو استفاده کردند، جوانان تمایل بیشتری به انجام آن پیدا کردند و جامعه نیز از نگاه منفی خود دست برداشت و دید خود را تغییر داد.

آموزش تاتو بدن و انجام آن دیگر تنها برای افراد یاغی و سرکش نمی باشد، بسیاری از افراد برای پوشاندن جای زخم های خود از آن استفاده می کنند. اما این مورد بسیار کم دیده می شود و بیشترین دلیل برای انجام تاتو روی بدن همان زیبایی و مد می باشد.

آموزش تاتو کردن و انجام آن نه تنها برای پسر ها بلکه برای دختر ها نیز انجام می شود. دختر ها نیز روی بدن خود انواع و اقسام طرح و نقش ها را تاتو می کنند. البته تفاوتی که تاتو بدن دختر ها با پسر ها دارد در اندازه آن می باشد. دختر ها بیشتر طرح های ریز و کوچک را انتخاب می کنند اما پسر ها طرح های بزرگ را می پسندند.

آموزش تاتو

در سال های اخیر آکادمی های بسیاری در سراسر ایران به صورت حرفه ای آموزش تاتو را انجام می دهند. این تکنیک پر طرفدار به ایجاد طرح ها و مدل های گوناگون روی پوست صورت و بدن در ابعاد مختلف گفته می شود که به نوعی یک کار دائمی محسوب می شود‌. در آموزش تاتو که در این خصوص داده می شود ابتدا هر آنچه که مربوط به این تکنیک و انجام آن است باید بیان شود و سپس تمام ملزومات و دستگاه هایی که به کار گرفته می شود معرفی و نحوه کار با آن ها آموزش داده می شود.

در این تکنیک جوهر های مخصوصی از طریق سوزن به لایه میانی پوست تزریق می شود و دقت و نحوه ی انجام این کار نقش مهمی در ماندگاری طرح و زیبایی آن دارد. امروزه در سراسر جهان خدمات مرتبط با این عمل بسیار پرطرفدار است و تاثیر ویژه ای که بر روی زیبایی صورت و بدن دارد باعث شده که گرایش به یادگیری و انجام آن روز به روز بیشتر می شود.

خوب جدای از بحث زیبایی تاتو یک روش پزشکی غیر تهاجمی محسوب می شود که برای پوشاندن بعضی از آسیب های پوستی به کار گرفته می شود و کمترین آسیب را به پوست می رساند و از لحاظ عوارض و خطرات به لطف روش های مدرن و دستگاه های پیشرفته این مورد هم به حداقل رسیده است و افراد زیادی به دلایل مختلف آموزش های لازم در این خصوص را می بینند.

تکنیک های آموزش خالکوبی از گذشته تاکنون

آموزش تاتو در بیشتر مذاهب و قومیت ها قدمتی چند هزار ساله دارد.

رواج داشتن و نسل به نسل گشتن آموزش های این تکنیک گاها ریشه در خرافاتی داشت که اکثر افراد به دوش می کشیدند. خوشبخت شدن، افزایش محبت، چشم بد را دور کردن و … همه این ها زنان و مردان زیادی را در نسل های مختلف به سمت این تکنیک کشانده است. همین علاقه و نسل به نسل گشتن باعث شده که در عصر حاضر ۹۰ درصد افراد تمایل به انجام این کار را داشته باشند.

آموزش های این تکنیک صرفا جهت زیبایی نبود و از زمان های گذشته خالکوبی برای درمان هم مورد استفاده قرار می گرفت. در گذشته که امکانات انجام این تکنیک محدود بود افراد زیادی تمایل با آموزش نداشتند و مراکزی هم که این تکنیک را انجام می دادند محدود بودند و معایبی هم که شیوه های قدیمی داشتند کلا باعث عدم تمایل افراد به یادگیری می شد. از طرفی دیگر انجام خالکوبی محدود به بعضی از قسمت های بدن می شد و این تکنیک مانند امروزه متنوع تر و پیشرفته تر نشده بود.

آموزش تاتو با روش های نوین

در گذشته آموزش تاتو و نحوه انجام آن بسیار متفاوت‌تر از روش های امروزی بود. در گذشته طرح مورد نظر بر روی بدن فرد از طریق سوزن حک می شد. این شیوه با درد و خونریزی همراه بود و بعد از حک کردن طرح با سوزن، مواد روی آن قرار داده می شد تا جذب آن شود. این مواد که شامل سرمه، چراغ، دوده، آب تیره و … می بود در بیشتر موارد حساسیت ها و عوارض بی شماری به دنبال داشت. اما آموزش های حاضر کاملا بر مبنای روش های جدید و دستگاه های مدرن هستن و تکنیک های که در گذشته به کار برده می شد کاملا منسوخ شده است.

آموزش نحوه انجام خالکوبی

در واقع در آموزش تاتو به فرد یاد داده می شود که باید بتواند با استفاده از یک شیء یا منشاء خارجی مواد رنگی را به لایه میانی پوست تزریق کند. باید فرد قابلیت تشخیص لایه های پوست را در ابتدا پیدا کند چون اگر این عمل را بر روی لایه های سطحی انجام دهد به مرور با پوست ریزی پوست از بین می رود و اگر در لایه های عمیق پوست تزریق شود طرح ناپدید می شود و جوهر ثابت نمی مانند.

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

تاتو بدن چیست؟ به چه روشی انجام می شود؟

همانطور که می دانید تاتو به ایجاد طرح ها و مدل های گوناگون بر روی پوست با سایز های مختلف گفته می شود که همیشگی بوده و اثر و ماندگاری دائمی دارند. تاتو بدن از طریق دستگاه های به خصوصی انجام می شود و سوزنی که در این دستگاه ها وجود دارد جوهر مخصوص تاتو بدن را به زیر پوست به صورت یک میلی متر تزریق می کند.

در تاتو بدن جوهر حتما باید در لایه ی میانی پوست تزریق شود چرا که اگر این تزریق در لایه ی خارجی پوست انجام شود به دلیل جایگزینی پوست آن لایه ، تاتو از بین می رود و ماندگاری نخواهد داشت. انجام تاتو بدن در زمان های گذشته اغلب به دلایل مذهبی و قومی صورت می گرفت اما با گذشت زمان در زندگی امروزی تاتو بدن به دلیل علاقه ی افراد و زیبایی انجام می شود. با آنکه تاتو بدن و یا حتی تاتو برای صورت از نظر پزشکی یک عمل تهاجمی شمرده شده و به پوست آسیب رسیده و همینطور عوارض و خطرات زیادی نیز دارد اما باز هم اکثر انسان ها به دلایل مختلفی این کار را انجام می دهند.

ارتباط با کلینیک دکتر تاتو : 09120660447

رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق