بیش از 6 هزار بطری نوشابه انرژی زا قاچاق در زنجان کشف شد


بیش از 6 هزار بطری نوشابه انرژی زا قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - ریس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: تعداد 6 هزار و 714 بطری نوشابه انرژی زا قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و در بازرسی از خودروها این تعداد نوشابه انرژی زا را کشف کردند.

وی با بیان اینکه این نوشابه های انرژی زا با مارک های مختلف و فاقد هرگونه مجوز حمل بودند، اظهار داشت: کارشناسان اداره گمرک زنجان ارزش این میزان محموله قاچاق را مبلغ ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

اسماعیل زاده، تصریح کرد: در این رابطه خودروها توقیف و متهمان دستگیر شده از سوی پلیس نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، گفت: مبارزه با قاچاق کالا، اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و پلیس بر حسب وظایف ذاتی خود با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهد کرد.

اسماعیل پور، همچنین از کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل مسیرهای ارتباطی استان به این خودرو مشکوک شده و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی وانت نیسان، تعداد یک هزار و ۱۴۶ عدد شامپو، ۱۸۱ بسته قرص ظرفشویی، ۲ هزار و ۱۶۰ عدد شکلات، ۴۶۰ بسته ماکارونی خارجی غیرمجاز و قاچاق را به دست آوردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ذیربط، ارزش کالاهای مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

کشف و ضبط بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به منظور مبارزه همه جانبه با این پدیده شوم و خانمانسوز، طرح پاکسازی مناطق آلوده را در شهرستان ایجرود اجرا کردند.

سرهنگ محمد معصومی راد، افزود: در راستای اجرای این طرح از مخفیگاه ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از یک کیلوگرم تریاک کشف کردند و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی شهرستان معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود، بر عزم راسخ پلیس در مبارزه هدفمند با خرده‌فر وشان و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در سطح جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۹ سارق و کشف اموال مسروقه در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری ۹ سارق و ۱۰ خرده فروش مواد مخدر درسطح حوزه انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی ۹ سارق از جمله سارق موتورسیکلت، کش روزن، قطعات خودرو، معابر و ۱۰ خرده فروش مواد مخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آرش خلخالی، افزود: از متهمان دستگیر شده، تعدادی از اموال مسروقه از جمله خودرو، موتورسیکلت، محتویات و قطعات خودرو و همچنین مقدار ۸۹ گرم مواد مخدر کشف شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به هشدارها و آموزش های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت و حراست از اموال شخصی خود، اظهار داشت: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون