عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه


در بسیاری از مراسم، اعیاد، جشن ها و محافل جهت تهیه غذا از گوسفند زنده  استفاده می شود. برای خرید گوسفند زنده بهتر است از مراکز معتبر تحت نظر اداره کل دامپزشکی اقدام نمائید. جهت خرید گوسفند از مراکز غیرمعتبر، افراد ناشناس در خیابان ها و معابر و مراکز غیربهداشتی جدا خودداری نمایید. از جمله نکات مهم در هنگام خرید گوسفند زنده ، سلامت دام است. گوشت...

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

در بسیاری از مراسم، اعیاد، جشن ها و محافل جهت تهیه غذا از گوسفند زنده استفاده می شود. برای خرید گوسفند زنده بهتر است از مراکز معتبر تحت نظر اداره کل دامپزشکی اقدام نمائید. جهت خرید گوسفند از مراکز غیرمعتبر، افراد ناشناس در خیابان ها و معابر و مراکز غیربهداشتی جدا خودداری نمایید.

از جمله نکات مهم در هنگام خرید گوسفند زنده ، سلامت دام است. گوشت گوسفند زنده سرشار از پروتئین است، اما در صورتی که دام دچار امراضی مانند تب مالت و غیره باشد علاوه بر از دست رفتن هزینه ای که متقبل شده اید و ضرر مالی، ممکن است به علت عدم سلامت دام، سلامت شما نیز به خطر بیفتد.

بنابراین گوسفند زنده را صرفا از مراکزی که ذبح اسلامی انجام می دهند، و نکات بهداشتی را رعایت می کنند نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورت امکان از مراکزی گوسفند زنده تهران را تهیه نمایید که دارای دامپزشک هستند و شما را براحتی از سلامت دام مطمئن می سازند.

به وزن گوسفند زنده نیز هنگام خرید توجه داشته باشید، زیرا برخی مراکز به گوسفند عمدا آب می خورانند تا دارای وزن سنگین تری برای فروش و کسب سود برای آنان گردد، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد جدی برای خرید دام زنده دارید بهتر است در ابتدای صبح نسبت به خرید، اقدام نماید.

همچنین چنانچه قصد پرواربندی گوسفند زنده را دارید، بهترین فصل برای خرید با این هدف، فصل پاییز است. برای پرواربندی قطعا باید به نژاد گوسفند نیز توجه لازم را داشت بنابراین سعی کنید حتما نسبت به این مساله اطلاعات جامعی کسب نمایید زیرا انتخاب نژادهای برتر گوسفند زنده تهران برای پرواربندی سبب دوقلوزایی شده و برای شما صرفه اقتصادی خوبی را به همراه خواهد داشت.

همواره هدف شما در زمان خرید دام زنده برای مقاصدی که دنبال می کنید، حایز اهمیت است. عمدتا در اوایل بهار و اواخر زمستان، فصل زایش گوسفندان است، چنانچه گوسفندان را به قصد تشکیل دامپروری خریداری می کنید، به این نکته نیز توجه داشته باشید.

قیمت گوسفند زنده

گوسفند پستانداری اهلی است که آن را برای استفاده از گوشت، پشم، پوست، شیر و روغنش پرورش می دهند. دامداران گوسفند را به صورت گله‌های بزرگ نگهداری می‌کنند. قیمت گوسفند زنده ثابت نیست و دائم در حال تغییر است.

قیمت گوسفند زنده در نقاط مختلف کشور نیز متفاوت است. تفاوت قیمت درشهرهای مختلف می تواند تا کیلویی چند هزار تومان باشد. هم چنین فروشنده های دام مختلف قیمت های متفاوتی برای گوسفندان خود پیشنهاد می دهند، که ممکن است این تفاوت ها به سود مورد نظر فروشنده، قیمت خرید فروشنده و موارد دیگر بستگی داشته باشد. اگر به دنبال خرید گوسفند زنده هستید باید همان روز خرید، قیمت روز گوسفند زنده را بررسی بفرمایید.

موارد اثرگذار بر قیمت گوسفند زنده

عوامل متعددی بر قیمت روز گوسفند زنده اثر می گذارند. مواردی مانند نژاد گوسفند، فصل و مناسبت ها، وزن گوسفند و مقدار واردات و صادرات گوسفند از مهمترین نکات می باشند.

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

قیمت انواع گوسفند زنده

گوسفندان نژادهای مختلفی دارند. گوسفندان ایرانی از نظر پشم در گروه گوسفندان با پشم ضخیم یا قالی طبقه بندی می شوند. اکثر گوسفندان ایرانی دنبه دار می‌باشند، تنها چند نژاد استثنا وجود دارد. از جمله نژاد گوسفندهای ایرانی عبارتند از: نژاد مغانی،کردی، افشاری، زل، بلوچی، بهمنی، تالشی، زندی، سنجابی، سنگسری، عربی، شال، فراهانی، قره قل، کبود شیرازی

قیمت انواع گوسفند زنده بر حسب نژاد آن ها متفاوت است. اگر تصمیم دارید خرید خود را بر اساس نژاد گوسفند انجام دهید، حتما از مراکز معتبر خرید نمایید تا دچار زیان نشوید.

دام زنده

خریدار دام با دانستن این موضوعات دام را خریداری می کند. خرید دام زنده در دامداری ها با قوانین خاصی صورت می پذیرد به طوری که خریدار وارد خود دامداری نباید بشود چون ممکن است دست یا پایش آلوده باشد و باعث مریض شدن دام بشود به خاطر همین موضوع مهم خریدار مشخصات دامی را که می خواهد به فروشنده دام زنده می دهد و سپس فروشنده با داشتن و پوشیدن لباس مخصوص وارد محل مخصوص نگهداری دام می شود و دام هایی با مشخصاتی که خریدار گفته است را بیرون می آورد تا خریدار انتخاب کند.

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی دامداران محترم تشکیل سایت های به خصوصی داده اند که در آن سایت ها مشخصات دام را با تصویر آن درون سایت می گذارد و خریدار ، گوسفند زنده مورد نظر را انتخاب می کند و خریداری می کند. خرید دام زنده با داشتن امکانات و تجهیزات بیشتر و همچنین دام های پروارتر می توانند مشتریان بیشتری را پوشش دهند و نیاز بیشتری را نیز تامین کنند.

این فروش اینترنتی به صورت همه روزه و شبانه روزی و آنلاین صورت می گیرد شما برای هماهنگی بیشتر می توانید شماره تلفن همراه فروشنده را داشته باشید و در حین تحویل دام زنده مبلغ آن را حساب کنید. خرید دام زنده به صورت اینترنتی باعث راحتی خریدار دام می شود.

قیمت گوشت دام به صورت روزانه متغیر است و با داشتن اطلاعات لازم در مورد قیمت گوشت به آن ها مراجعه کنید. قابل ذکر است خرید دام زنده در قدیم به طور سنتی انجام می شده است به این صورت که افراد محلی بوده اند که به اصطلاح به آن ها چوب دار یا دلال دام گفته می شد و مردم به استناد و اعتماد به حرف های آن دلال دام مورد نظر خود را خریداری می کرده اند که همین اعتماد گاهی موجب ضرر رساندن به خریدار می شد زیرا دام مورد نظر طبق گفته ی دلال سالم نبود ولی امروزه توصیه می شود برای خرید دام زنده به همراه یک دامپزشک معتبر به دامداری های صنعتی رجوع کنید.

شماره تلفن همراه : 09122005029-09127125345

22522467-88523110-44832692تلفن ثابت :

ارسال توسط تبلیغات در گوگل ادوردز ادوردز 20

رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس