شهادت 67 کودک فلسطینی در جنگ غزه + عکس ها


شهادت 67  کودک فلسطینی در جنگ غزه + عکس ها

حوادث رکنا : 67 کودک فلسطینی در جنگ 11 روزه غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش رکنا، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به بررسی داستان 67 کودک فلسطینی ساکن نوار غزه پرداخته که به شیوه‌ای بی‌رحمانه در جریان جنگ 11 روزه توسط هواپیماهای اسرائیلی به شهادت رسیده و گل عمر آن‌ها خیلی زود پر پر شد.

در این گزارش که از طریق گفتگو با خانواده‌های برخی کودکان شهید ، نزدیکان و معلمان آنان، پیگیری شبکه‌های اجتماعی و مراجعه به نهادهای حقوقی بین‌المللی و رسانه‌های فلسطینی و اسرائیلی تهیه شده، آمده که هر کدام از این کودکان آرزوهایی داشتند و می‌خواستند در آینده به رویاهایی که دوست داشتند برسند؛ از محمود دانش‌آموز 12 ساله که آرزو داشت مهندس مکانیک شود و صهیب که علاقه‌مند به نگهداری از حیوانات بود گرفته تا ده‌ها کودک دیگر که دوست داشتند بزرگ که شدند، پزشک، معلم، مهندس و حتی فوتبالیست شوند.

شهادت 67  کودک فلسطینی در جنگ غزه + عکس ها

نیویورک تایمز در این گزارش بیان کرده که کودکان فلسطینی در نوار غزه هیچ امنیتی ندارند و هنگام حملات جنگنده های اسرائیلی تنها جایی که به آن پناه می‌برند، مدارس وابسته به سازمان ملل است که رژیم صهیونیستی حتی آنجا هم به آن‌ها رحم نمی‌کند و این مدارس را بمباران می‌کند.

این گزارش می‌افزاید که کودکان فلسطینی حتی پس از جنگ نیز با مشکلات روحی و روانی زیادی مواجه هستند و بعضا دچار کابوس شده و رفتارهایی پرخاشگرانه پیدا می‌کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک