فراخوان استعدادیابی سرود در کانون «دوستان آسمانی»


فراخوان استعدادیابی سرود در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: به منظور تقویت گروه سرود کانون «دوستان آسمانی»، فراخوان عضویت و استعدادیابی در این کانون داده شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 20 گروه سرود در طول سال فعالیت داشته و در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه می پردازند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: به منظور تقویت گروه سرود «ماح» وابسته به این کانون فرهنگی و هنری، فراخوان استعدادیابی میان بچه های مسجد داده شد که شب گذشته این مهم به انجام رسید.

وی بیان کرد: تست استعدادیابی به منظور شناسایی استعدادهای برتر در این زمینه و با حضور متقاضیان عضویت در این گروه سرود در 2 حوزه استعدادیابی و جمع خوانی انجام شده است.

گواهیان با اشاره به برگزاری چندین دوره جشنواره سرود «فجر» در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: اعضای این کانون هر سال در جشنواره سرود «فجر» که به صورت ویژه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود در قالب گروه های سرود به رقابت می پردازند.

وی عنوان کرد: امسال نیز 18 گروه سرود در این جشنواره حضور داشتند که در پایان با داوری آثار، به برترین ها جوایزی اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه گروه های سرود در این کانون پیشینه ای بیش از 20 سال دارند، خاطرنشان کرد: گروه های سرود که متشکل از بچه های مسجد هستند، در مکان های مختلف در طول سال به اجرای برنامه می پردازند.

وی ادامه داد: اعضای گروه سرود را بچه های مقاطع مختلف تحصیلی به فراخور سن آنها تشکیل داده و از مقطع دبستان تا متوسطه دوم به صورت جداگانه در گروه های مختلف سرود این کانون فرهنگی و هنری به فعالیت می پردازند.

گواهیان گفت: جشنواره «سرود» فجر سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در این کانون برگزار نشد اما امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موفق به برگزاری این جشنواره شدیم.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج